Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503587
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  VISPĀRĒJAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU    7
1.1.  Z/s “XXX” darbības specializācija    7
1.2.  Klientu dalījums pa mērķa grupām    9
2.  Viesu nama darbības praktiskā izpēte    11
2.1.  Uzņēmuma vietu skaits    11
2.2.  Vizuālais noformējums, interjers, pakalpojuma veidi    11
2.3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    13
2.4.  Sadarbības uzņēmumi    15
2.5.  Izejvielu un saražotās produkcijas tirgus    16
2.6.  Savstarpēja informācijas plūsma    16
3.  Kuldīgas un Smiltenes tic    18
3.1.  Kuldīgas TIC atrašanās vieta un pieejamība    18
3.1.1.  Smiltenes TIC atrašanās vieta un pieejamība    18
3.2.  Darba organizācijas shēma Kuldīgas TIC    19
3.2.1.  Darba organizācijas shēma Smiltenes TIC    19
3.3.  Kuldīgas TIC sadarbība ar tūrisma un ēdināšanas uzņēmumiem    20
3.3.1.  Smiltenes TIC sadarbība ar tūrisma un ēdināšanas uzņēmumiem    20
3.4.  Kuldīgas TIC informācijas kvalitāte un kvantitāte    21
3.4.1.  Smiltenes TIC informācijas kvalitāte un kvantitāte    21
3.5.  Pieprasījuma analīze Kuldīgas TIC    22
3.5.1.  Pieprasījuma analīze Smiltenes TIC    22
3.6.  Kuldīgas TIC un Smiltenes TIC salīdzinājums    23
4.  Latvijas republikas likumi, Mk noteikumi    25
5.  Individuālais uzdevums    27
5.1.  Sanitār – higiēnisko prasību nodrošinājums uzņēmumā, kontroles pasākumi    27
  SECINĀJUMI, PRIEKŠLIKUMI    30
Extract

Pasaules mērogā tūrisms ir nozare, kas nepārtraukti attīstās. Tūrisms ir kļuvis par vienu no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm Kurzemē, kā arī visā Latvijā. Mainoties sabiedrības pieprasījumam, tūrisma specializācija aptver arvien jaunus aktivitāšu veidus.
Lauku tūrisms ir laba uzņēmējdarbības nozare radošiem cilvēkiem, kas strādā, lai radītu tūristiem un uzņēmuma viesiem baudāmas atpūtas iespējas un reklamētu ne tikai savu uzņēmumu, bet arī savu pagastu, pilsētu un valsti.
Tūristu skaits pieaug un pieaug arī uzņēmumu skaits, kas nodarbojas ar tūrisma pakalpojumu sniegšanu.
Viesu māja - neliels tūristu izmitināšanas un apkalpošanas uzņēmums, kuru parasti apkalpo viena vai vairākas ģimenes.
Lauku mājas - pēc piedāvājuma veida tās sauc arī par “Gultu un brokastīm”, kur saimnieki par nakšņošanas cenu tūristiem papildus piedāvā arī brokastis. Lauku mājas piedāvājuma noteicošie faktori ir: lauku vide, kopta ainava, papildus aktivitātes un saimnieki, kas ikdienā var rūpēties par viesiem. Ieteicamie faktori: saimniecībā audzēta produkcija, mājdzīvnieki, latviešu tradīciju ievērošana svētkos, celtniecībā, telpu interjerā, utt. Šis piedāvājums tūristiem ļauj iepazīties ar dzīvi, cilvēkiem un darbiem laukos. Visbiežāk šo atpūtas veidu izvēlas ģimenes ar bērniem. Šobrīd laukos tas ir plašākais un daudzveidīgākais piedāvājums, ko pārsvarā nodrošina gados vecāki saimnieki, kuriem vairs nav intereses nodarboties ar lauksaimniecisko ražošanu.
Prakses mērķis ir iepazīt viesu mājas „XXX” pašreizējo darbību , darba organizāciju, kā arī izvērtēt viesmīlības uzņēmuma lomu, kā tūrisma nozares sastāvdaļu.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi esmu izvirzījusi šādus uzdevumus:
apskatīt lauku tūrisma iezīmes un kvalitātes sistēmas;
apkopot informāciju par viesu mājas “XXX” darbību un specializāciju;
veikt viesu mājas praktisko izpēti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register