Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:529793
 
Evaluation:
Published: 02.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Slepošanas vēsture   
3.  Latvijas kalnu modelis   
3.1.  Kalni Latvijā   
4.  Faktori, kas ietekmē kalnu izvēli   
4.1.  Atrašanās vieta   
4.2.  Pakalpojuma cena   
4.3.  Slēpošanas un snovošanas ekipējums   
4.3.  Slēpošanas trases   
4.5.  Klimatiskie apstākļi   
4.6.  Atmosfēra kalna kūrortā   
5.  Pētījuma analīze   
6.  Secinājumi   
7.  Izmantotā literatūra   
Extract

Latvijas kalnu modelis ir izveidots tā, lai varētu apmierināt jebkura tipa cilvēkus, kas ir ieinteresēti pavadīt laiku tajos. Tie sastāv no pakalpojumiem, kas ietver gan pasīvas, gan aktīvas darbības. Pie aktīvajiem pakalpojumiem pieder kalnu slēpošanas un snovošanas trases, kas ir izveidotas tā, lai apmierinātu gan profesionālus sportistus, gan amatierus un iesācējus. Pasīvās aktivitātes ietver visus pakalpojumus, kas saistīti ar pasīvo atpūtu – kafejnīcas, naktsmītnes, bāri, bezvada internets. Papildonāšās preces slēpošanai, ko piedāvā kalnu uzņēmumi ir ekipējuma noma, remonts un pacēlāji. (Mike Weed, 2004, lpp. 198) Dažādos kalnos pēc to kapitāla ir atšķirības šo pakalpojumu kvalitātē un daudzveidībā, kas ietekmē konkrētā kalna izvēli.

Atrašanās vieta ir svarīgākais faktors, kas ietekmē patērētāju izvēli, jo tā ir pirmā informācija, ko cilvēks iegūst par katru kalna kūrortu. Tālākā izvēle notiek pēc patērētāja dzīvesvietas un attāluma līdz kalnam. Slēpotājs balstīs savu izvēli uz to, cik tālu ir jābrauc, cik daudz laika un naudas ir jāpatērē, lai nokļūtu uz kalnu. Tātad izvēli ietekmē gan naudas, gan laika faktors. Līdz ar to var nonākt pie secinājuma, ka cilvēki brauks uz sev tuvāk esošajiem kalniem. Pirmkārt, cilvēki, kas dzīvo blakus kalniem, izvēlēsies sava rajona kūrortus, bet tikai izņēmumu gadījumos brauks uz citiem. Piemēram, cilvēki, kas dzīvo Cēsīs pārsvarā vienmēr apmierināsies ar Žagarkalnu, bet cilvēki kas dzīvo, piemēram, Kaķīškalna tuvumā, kas nav tik prestižs kūrorts, aizbrauks arī uz populārākiem un lielākiem kalniem, lai gan pamatā apmeklēs sev tuvāko kalnu. Studentu kalnu izvēle ir ierobežotāka viņu finansiālā stāvokļa dēļ, jo lielākā daļa nestrādā, tapēc, ka pamatdaļu laika velta studijām. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register