Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:567871
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  LAUKU TŪRISMA ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ    6
1.1.  Lauku tūrisma būtība    6
1.2.  Lauku tūrisma mītņu piedāvātie pakalpojumi    9
1.3.  Latvijas lauku tūrisma uzņēmumus raksturojošie rādītāji    12
1.4.  Lauku tūrisma attīstības tendences Zemgalē    16
2.  ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI LAUKU TŪRISMA UZŅĒMĒJDARBĪBĀ    19
2.1.  Politisko faktoru ietekme    19
2.2.  Sociālekonomisko faktoru ietekme    23
2.3.  Tehnoloģisko faktoru ietekme    24
3.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    27
4.  VIESU MĀJAS „BRANGUĻI” DARBĪBAS ANALĪZE    28
4.1.  Viesu mājas „Branguļi” piedāvājuma apraksts    28
4.2.  Viesu mājas ,,Branguļi” darbības analīze    29
4.2.1.  SVID analīze    29
4.2.2.  Darbības izvērtējums    36
4.3.  Jauna produkta izstrāde    38
4.3.1.  Mērķauditorija    38
4.3.2.  Jauno produktu apraksts    39
4.4.  Mārketinga pasākumi pārdošanas veicināšanai    42
4.5.  Plānoto ieņēmumu un izdevumu budžets 2015.gadam    44
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    49
  Pielikums    53
Extract

Secinājumi
• Latvijas lauku tūrisms izceļas gan ar bioloģisko daudzveidību - mežiem, pļavām, ūdeņiem, gan ar kultūrvēsturisko mantojumu, kuru dēļ tas tiek uzskatīts par ilgtspējīgu tūrismu, tādējādi aizvien vairāk aizstājot masu tūrismu.
• Lai lauku tūrisma uzņēmēji varētu aktivizēt uzņēmējdarbību, ja izstrādā papildus pakalpojumus vai blakus pakalpojumus, kas atkarīgi no katra uzņēmēja izdomas un iespējām, kā arī nodrošina šo jauno produktu virzīšanu tirgū.
• Lai viesu mājai ,,Branguļi" 2015. gadā piesaistītu papildus viesus, kas ļautu nopelnīt vairāk kā 3 000 EUR gadā, ir nepieciešama vairāku papildus pakalpojumu piedāvāšana: velo noma un kompleksi atpūtas pasākumi (t.sk. ar banketu).
• Īstenojot dažādus pasākumus (reklāma, pārdošanas veicināšana, netiešo reklāma) produktu virzīšanai tirgū, iespējams palielināt pašreizējo viesu mājas sniegto pakalpojumu apgrozījumu par 50%.

Priekšlikums
• Uzņēmumam, pozitīvas attīstības nolūkos būtu jānoalgo mārketinga speciālists, kas nodarbotos ar produktu virzīšanu tirgū – atjaunotu mājas lapas informāciju, darbotos sociālajos tīklos, ievietotu sludinājumus, atbildētu klientiem uz e-pastiem un veiktu arī citus darbus.
• Sadarbībā ar kaimiņos esošos zirgaudzētavu "Bērziņi" izstrādāt jaunu piedāvājumu - zirgu jāšanas vasaras sporta nometni bērniem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register