Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:579513
 
Evaluation:
Published: 23.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komercdarbības raksturojums    4
1.1.  Uzņēmējdarbības (komercdarbības) jēdziens, būtība un nozīme    4
1.2.  Komercdarbības formas    7
1.3.  Komercdarbības resursi    13
1.4.  Komercdarbība tūrismā    15
2.  Viesu nama „Grašu pils” vispārīgs raksturojums    17
2.1.  Grašu pils un uzņēmuma darbības vēsture    17
2.2.  Uzņēmuma atrašanās vieta    19
2.3.  Tirgus analīze    23
2.3.1.  Klienti    23
2.3.2.  Konkurenti    29
2.3.3.  Piedāvātie pakalpojumi viesu namā „ Grašu pils”    34
3.  uzņēmuma „ Grašu pils” komercdarbības analīze    38
3.1.  Viesu nama „Grašu pils” mārketinga darbības raksturojums    38
3.1.1.  Mārketinga būtība    38
3.1.2.  Mārketinga stratēģija viesu namā „ Grašu pils”    40
3.1.3.  Cenu politika – atlaides    41
3.1.4.  Pakalpojuma realizācijas kanāli    42
3.1.5.  Uzņēmuma un pakalpojumu priekšrocības un trūkumi    44
3.2.  Viesu nama „ Grašu pils” menedžmenta darbības raksturojums    46
3.2.1.  Menedžmenta būtība    46
3.2.2.  Viesu nama „Grašu pils” vadība un personāls    48
3.2.3.  Darbinieku motivēšana, stimulēšana    49
3.3.  Uzņēmuma finanšu analīze    51
  Secinājumi    60
  Priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    64
  Pielikums    68
Extract

Diplomdarba darba tēma ir „ Viesu nama „ Grašu pils ” komercdarbības izvērtējums”. Cilvēki ar komercdarbību sāka nodarboties dažādu iemeslu dēļ. Vēlēšanās gūt peļņu, personiskā neatkarība, vēlme uzņemties risku un apliecināt sevi kā līderi, iespēju veikt interesējošu darbu, ģimenes tradīcijas, nespēja atrast sev piemērotu nodarbošanos - tie ir daži iemesli, kāpēc cilvēki sāk personisko biznesu.
Latvijā ar katru gadu palielinās ārzemju tūristu skaits, tāpat ar katru gadu palielinās arī uzņēmumu skaits, kas darbojas tūrisma nozarē un līdz ar to pašlaik viena no strauji augošākajām nozarēm Latvijā ir tūrisms. Tūrismā komercdarbība ir atsevišķu vai kompleksu tūrisma pakalpojumu sniegšana tūristiem, un to veic tūrisma uzņēmumi, piemēram, viesu nams „ Grašu pils”, kuram viens no darbības mērķiem ir klientiem, Grašu pils viesiem, sniegt naktsmītnes un citus pakalpojumus ar kvalitāti un par pieņemamām cenām.
Šī darba mērķis ir viesu nama „ Grašu pils” komercdarbības izvērtējums.
Lai šo darbu varētu veiksmīgi un objektīvi veikt, tika izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Atlasīt, izpētīt un apkopot informāciju par atbilstošo tēmu;
2.Raksturot naktsmītnes Madonas rajonā;
3.Analizēt statistikas rādītājus;
4.Vispārīgi raksturot līdzšinējo uzņēmuma darbību;
5.Izpētīt uzņēmuma mārketinga darbību;
6.Izpētīt uzņēmuma menedžmentu;
7.Analizēt uzņēmuma finanses.
Darbā izmantotās metodes : literatūras analīze, statistikas pētīšana, intervēšana.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register