Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:584095
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma resursi    4
2.  Tūrisma produkts    5
3.  Tūrisma organizācija    8
4.  Tūrisma rajoni un to specializācija    9
5.  Svarīgākie tūrisma centri    11
6.  Tūrisma industrijas raksturojums    12
7.  Tūrisma likumdošana    14
Tūrisma loma ekonomikā    15
9.  Izejošā tūrisma raksturojums    16
10.  Svarīgākie tūrisma tirgi    18
11.  Ienākošā tūrisma raksturojums    20
12.  Tūrisma attīstības perspektīvas    22
13.  Izmantotās literatūras saraksts    23
Extract

Tūrisms ir viena no vadošajām eksporta nozarēm pasaulē. Pasaules ceļojumu un tūrisma padome paredz, ka 2008.gadā ieņēmumi no starptautiskā tūrisma veidos 11% no kopējiem eksporta ieņēmumiem, taču perspektīvā līdz 2018.gadam rādītājam tiek prognozēta negatīva izmaiņu tendence, samazinoties līdz 10,3%.
Tūrisma pakalpojumu eksports ir ieņēmumi no ārvalstu ceļotājiem Latvijā, taču atšķirībā no tradicionālā preču eksporta, kad prece no valsts tiek izvesta, tūrismā patērētāji paši ierodas valstī un iegādājas tūrisma pakalpojumus. Valstis ir ieinteresētas nodrošināt pozitīvu tūrisma bilanci (tūrisma pakalpojumu eksporta apjoms ir lielāks par tūrisma pakalpojumu importu).
Latvijas tūrisma nozarei pašreiz ir negatīva bilance, un arī turpmākajos gados prognozēts attīstības tempu samazinājums, līdz ar to galvenais šobrīd būtu nodrošināt tādu tūrisma attīstību veicinošo pasākumu efektīvu realizāciju, kas nodrošinātu Latvijas tūrisma produktu un pakalpojumu konkurētspēju, t.i. kvalitāte, atbilstība tirgus un patērētāju prasībām, samērīgā cena, atpazīstamība un atraktivitāte.
Tūrisma patēriņa kontekstā tiek izšķirts vietējais un starptautiskais tūrisms. Lai veicinātu valsts eksportspēju, uzsvars ir jāliek uz ārvalstu ceļotāju piesaisti, tomēr ilgtspējīgas izaugsmes pamatā ir arī vietējā tūrisma piedāvājuma attīstīšana, kas veicinātu Latvijas tūrisma nozares negatīvās bilances līdzsvara uzlabošanos (t.i. importa substitūts).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register