Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:585545
 
Evaluation:
Published: 16.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    7
1.1.  Pakalpojums un tās kvalitāte    7
1.2.  Ēdināšanas nozares analīze Latvijā    9
1.3.  Ēdināšanas uzņēmumu darbības pamatprincipi    11
1.4.  Kvalitātes novērtēšanas metodes    25
1.4.1.  Ekspertu metode    25
1.4.2.  Quality function deployment metodes teorija    27
1.4.3.  SERVQUAL metode    31
2.  Praktiskā daļa    33
2.1.  Uzņēmumu International Restorāns Jūrmala apraksts    33
2.2.  Restorānu International Jūrmala novērtēšana pēc SERVQUAL metodi    35
2.3.  Restorānu International kvalitātes salīdzināšanā ar konkurentiem izmantojot ekspertu metodi    39
2.4.  Restorānu International Jūrmala kvalitātes novērtēšana pēc Quality function deployment metodi    42
  Secinājumi un priekšlikumi    50
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    52
  Pielikumi    55
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Rakstot bakalaura darbu, autorei ir radušies šādi secinājumi:
1. Vērtējot kvalitāti ēdināšanas uzņēmumam, vajag pievērst uzmanību pakalpojumam un produktu-ēdienu kvalitātei.
2. Situācija ēdināšanas nozare Latvijā nav labvēlīga, jo ir liels darbinieku trūkums, kas kavē ēdināšanas uzņēmumu attīstību.
3. Ēdināšanas pakalpojumu pieprasījums samazinās, sakarā ar to ka, iedzīvotāju skaits samazinās.
4. Lai veiksmīgi vadīt ēdināšanas uzņēmumu vajag ieverot Latvijas republikas likumus un Ministru Kabineta noteikumus, kuru ievērošanu regulāri pārbauda Pārtikas un veterinārā dienests.
5. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka klientiem ir svarīgi saņemt pakalpojumu noteikta nemainīga kvalitāte jau no pirmās reizes.
6. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka Klientiem ir svarīgas tas lietas ko viegli uztvert, vai ieraudzīt, piemērām: ēdienkarte, telpas iekārtojums un darbinieku ārējais izskats.
7. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt, ka restorānam International vajag uzlabot taustāmo kvalitāti, galvenokārt telpu iekārtojumu un darbinieku ārējo izskatu.
8. Izmantojot SERVQUAL metodi pētījumā var secināt ka restorānam ir slikta viesu satikšana un tas nerāda pozitīvo pirmo iespaidu.
9. Ekspertu metodes rezultāta var secināt, ka restorāns International aizņem trešo vietu Starp galvenajiem blakus esošajiem konkurentiem.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register