Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590826
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Eksperta viedoklis par Latviju kā kultūras galvaspilsētu.
LI pārstāvis Krišjānis Ozols secina, ka Eiropas kultūras galvaspilsētas tituls Rīgai un Latvijai kopumā ir nodrošinājis līdz šim neredzētu pozitīvās publicitātes pieaugumu.
"Salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem publikāciju skaits ārvalstu medijos par Latvijas kultūru šogad ir pieaudzis gandrīz desmitkārtīgi. Vēl vairāk – arī kopējā Latvijas publicitāte šogad ir strauji kāpusi. Tas nozīmē, ka nereti uz Rīgu atbraukušie žurnālisti ieinteresējas un apraksta arī citas tēmas saistībā ar Latviju,«. Mūsu valsts galvaspilsētā šogad jau viesojušies aptuveni 360 ārzemju žurnālisti un reģistrēti vairāk nekā 900 raksti, televīzijas sižeti vai citas publikācijas par Rīgu kā Eiropas kultūras galvaspilsētu.»
Līva Melbārzde, DB galvenā redaktora
Kultūras galvaspilsētas tituls ir jebkuras Eiropas pilsētas lielā iespēja pulcēt būtiski vairāk tūristu nekā citus gadus un līdz ar to vairot arī ieņēmumus. Rīgai kultūras ziņā nav iemesla kaunēties. Tikai to zinātāju nav īpaši daudz, līdz ar to kultūras galvaspilsētas statusa izmantošana būtu vairāk nekā svarīga. Latvijas stends bijis plaši apmeklēts. Tikai daži stenda apmeklētāji bija vīlušies un sacīja, ka neesot bijis praktiski nekādas informācijas par Rīgu kā kultūras galvaspilsētu un lozungs «Izbaudi Latviju nesteidzoties!» piedodiet, bet neizraisa vēlmi braukt uz Latviju. Parastais latviešu attaisnojums «nav naudiņas, lai reklamētos» arī šoreiz cauri neiet, jo ārējo tirgu apgūšanai Eiropas kultūras galvaspilsētas laikā piešķirti pat ES fondu līdzekļi, kurus tagad pastāv risks zaudēt, jo bez reklamēšanās naudu tomēr neviens nedos. Iespējams, tieši tāpēc TAVA tomēr tuvākajā laikā sola rīkot uzlabotu iepirkumu konkursu par reklāmas aktivitāšu veikšanu 1,5 miljonu eiro apmērā

Secinājumi un priekšlikumi
Latvijā pieprasīts/ populārs tūrisma veids.
Latvijai ir ko piedāvāt/sniegt šajā sfērā, nepieciešama intensīvāka reklamēšana.
Tehnoloģijas strauji ienāk tūrismā.
Kultūras galvaspilsētas tituls ir ļāvis piesaistīt vairāk mēdiju, taču nav papildus nekas darīts lai piesaistītu vairāk tūristu.
Kultūras galvaspilsētas tituls savus augļus, iespējams, iegūs tikai pēc laika.


Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register