Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:595401
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma veidi un to attīstības kavējošie faktori    5
1.1.  Starptautisko tūristu klasifikācija    8
1.2.  Par Latvijas viesnīcu un citu tūristu mītņu darbības rezultātiem 2010.gada 4.ceturksnī    10
2.  Viesnīcas Radisson Blu Hotel Latvia viesu raksturojums    13
2.1.  Citu reliģiju un kultūru pārstāvji    14
2.2.  Viesu vajadzības    15
3.  Ārvalstu tūristu izturēšanās novērtējums Radisson Blu Hotel Latvia    18
3.1.  Darbinieka aptaujas analīze    18
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
  Pielikums    22
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Studiju darba izvirzītā tēze par to, ka atkarībā no tūristu nacionalitātes atšķirās to izturēšanās un uzvedība ir apstiprinājusies.
2. Jo vairāk tiek piesaistīti jauni tūristi, jo izdevīgāk tas ir gan valstij, gan viesnīcām (uzņēmējiem).
3. Liela ietekme uz tūristu atgriešanos attiecīgajā viesnīcā ir atkarīga no viesnīču personala attieskmes, pieklājības normām un uzmanības atbilstoši noteiktai nacionalitātei.
4. Jo izdvīgākā vietā atrodās viesnīca, jo vairāk tā piesaista tūristus;

Priekšlikumi:
1. Pārdomāta un mērķtiecīga mārketinga rezultātā uzlabot Latvijas kā tūrisma zemes tēlu, iepazīstināt Latviju starptautiskajā tūrisma tirgū.
2. Veicināt cilvēku interesi par tūrismu, iespejami plašas sabiedrības iesaistīšanos tūrisma norisēs, tā palielinot tūrisma pieprasījumu.
3. Pievērsties bērnu un jaunatnes atpūtas organizēsanas problēmām kā vienai no prioritātēm.
4. Latvijā ir nepieciešams iekārtot vairāk kvalitatīvas viesnīcas, sevišķi vietās ārpus Rīgas un popularizēt tās.
5. Viesnīcās vajadzētu vairāk profesionālu un izglītotu darbinieku, lai tūristiem sniegtu augstu apkalpošanas standartu un atbilstu Eiropas normatīviem aktiem.
6. Ja viesnīču personāls pārzin vairākas valodas, jo vieglāk un patīkamāk ārvalstu turistam ir komunicēt ar personālu un pastāv lielāka iespēja, ka ārvalstu tūrists atgriezīsies.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1353953
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register