Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:614920
 
Evaluation:
Published: 04.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Tomēr neraugoties uz visai drūmajiem statistikas rādītājiem ir arī kāda pozitīva ziņa. J.D. Power and Associates pētījums „Hotel Guest Satisfaction in Europe” liecina, viesnīcu viesu apmierinājuma rādītājs šogad ir sasniedzis augstāko punktu 5 gadu pētījumu laikā, īpaši pieaugot no 2008.g. Šis pētījums atspoguļo viesu apmierinājumu balstoties pēc 7 rādītājiem: cenas un atalgojums, istaba, viesnīcas iespējas, ēdieni un dzērieni, reģistrēšanās un izrakstīšanās no viesnīcas (check-in/check-out), apkalpošana viesnīcā un rezervēšana. Tika izvērtētas un klasificētas 42 dažādas viesnīcas 4 segmentos: upper upscale, upscale, mid-scale full service un economy. Lielākie uzlabojumi ir bijuši tieši augstākajos segmentos (upper upscale un upscale).
Pētījums liecina, ka neraugoties uz ekonomisko krīzi, kuras dēļ ir samazinājies pieprasījums un viesnīcas ir bijušas spiestas samazināt izdevumus un samazināt cenas, viesnīcu standarti un nodrošinājums nav mainījušies. Tie joprojām atbilst visām normām, viesi ir apmierināti ar zemākām cenām, nemainīgajiem standartiem un saņem visu nepieciešamo. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register