Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:621544
 
Evaluation:
Published: 02.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Viesnīcas, kā tūrisma industriju sektors   
1.1.  Viesnīcu klasifikācija   
1.1.1.  Viesnīcu lielums   
1.1.2.  Viesnīcu mērķa tirgus   
1.1.3.  Pakalpojumu līmeņi jeb standarti   
1.2.  Viesnīcu produkts, tā raksturīgās iezīmes   
1.2.1.  Sastāvdaļas, kas veido produktu   
1.2.2.  Viesnīcu istabu veidi   
1.3.  Viesnīcas personāla loma kvalitatīvas apkalpošanas nodrošinājumā   
1.4.  Viesnīcu viesi un to vajadzības   
1.4.1.  Viesu klasifikācija   
1.4.2.  Viesi ar īpašām vajadzībām   
1.4.3.  VIP viesi   
2.  Biznesa klases viesnīcas   
2.1.  Biznesa klases viesnīcu standarti   
2.2.  Produkta raksturīgas iezīmes   
2.3.  Iesaistīšanās starptautiskajās viesnīcu ķēdēs   
2.3.1.  Menedžmenta līgumi   
2.3.2.  Firmas vārda izmantošana(Franchising)   
2.3.3.  Neatkarīgas grupas(Referral Groups)   
2.4.  Biznesa klases viesnīcas mērķauditorija   
3.  Centrum Hotels - augstas klases viesnīcu ķēde   
3.1.  „RATONDA CENTRUM HOTELS”   
3.2.  „ARTIS CENTRUM HOTELS”   
3.3.  „MONIKA CENTRUM HOTELS”   
4.  Viesnīcu CENTRUM HOTELS produkta salīdzinošs apraksts   
4.1.  Izmitināšanas iespējas un raksturojums   
4.2.  Konferenču pakalpojumu salīdzinošs raksturojums   
4.3.  Mērķauditorijas viedoklis   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Extract

Tūrisma mītnes kopumā ir nozīmīga tūrisma industrijas sastāvdaļa.
Visiem ceļotājiem, kad viņi atrodas prom no mājām, ir nepieciešams pārnakšņot un saņemt vienu vai vairākus pakalpojumus: ēdināšanu, tālruņa sakarus, veļas mazgāšanu, bagāžas nešanu, biroja tehnikas izmantošanu, un daudzus citus šāda veida pakalpojumus. Uzņēmumu, kas piedāvā šādus pakalpojumus ir viesnīcas.
Klasificēt viesnīcas nav viegls uzdevums, jo viesmīlības industrijai strauji augot un attīstoties, rodas viesnīcas, kas pilnībā neatbilst nevienai no vispārpieņemtajām normām. Bet pastāv iespēja vadīties pēc dažādiem raksturlielumiem, raksturojot viesnīcas. Tie ir -viesnīcas lielums, mērķgrupas, pakalpojumu līmenis un piederība, iesaistīšanās dažādās starptautiskās apvienībās, kuras sauc par viesnīcu ķēdēm. Dažādas viesnīcas sniedz dažādus pakalpojumus, un arī to darbība organizēta dažādi (M.Platace, 2000.).
1.1. Viesnīcu klasifikācija
Viesnīcas nav tik vienkārši iedalīt noteiktās kategorijās. Kopš viesnīcu industrija ir kļuvusi tik daudz viedīga, ne viena vien viesnīca vairs nav ietilpināma skaidri definējamā kategorijā. Tomēr zināma klasifikācija pastāv.
1.1.1. Viesnīcu lielums
Viens viesnīcu klasifikācijas veids balstās arī uz ēkas liekumu, galvenokārt, uz viesu numuru skaitu.
Saskaņā ar starptautiskajiem standartiem:
• Mazās viesnīcās nav vairāk, kā 100 istabu,
• Vidējās ir no 100 līdz 200 istabām,
• Lielās ir vairāk, kā 200 istabu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register