Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:628704
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu iedalījums    4
1.1.  Viesnīcu lielums    4
1.2.  Viesnīcu mērķa tirgus    4
1.3.  Pakalopjumu līmeņi    6
1.3.1.  Pasaules klases serviss (world class service)    7
1.3.2.  Paaugstināta līmeņa servisa stāvi (Executive floors)    7
1.3.3.  Vidējā līmeņa pakalpojumi    8
1.3.4.  Ekonomiskie/ limitētie pakalpojumi    8
1.4.  Piederība un piedalīšanās koporganizācijās    8
1.4.1.  Neatkarīgās viesnīcas    8
1.4.2.  Ķēdes viesnīcas (chain hotel)    8
2.  Tūrisma attīstība un situācija Liepājā un tās apkaimē    9
3.  Tūrisma statistika Liepājā    10
4.  Viesnīcas Liepājā    11
4.1.  Viesnīca AMRITA ****    11
4.2.  Viesnīca LĪVA ***    11
4.3.  Viesnīca PROMENADE HOTEL    12
4.4.  Viesnīca LIBAVA    12
4.5.  Viesnīca VILLA JANA    13
4.6.  Viesnīca ROZE    14
4.7.  Viesnīca HOTEL HELVITA    14
4.8.  Viesnīca FONTAINE HOTEL    15
4.9.  Viesnīca JŪRA    16
4.10.  Viesnīca BEACH HOTEL LIEPĀJA    16
5.  Viesnīcu izvēles ietekmējošie faktori    17
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
Extract

1. Viesnīcu iedalījums
Viesnīcas nav tik vienkārši iedalīt noteiktās kategorijās. Kopš šī industrija ir kļuvusi tik daudzveidīga, ne viena vien viesnīca vairs nav ietilpināma skaidri definējamā kategorijā. Tomēr zināma klasifikācija pastāv. Šajā nodaļa apskatāmās kategorijas balstās uz viesnīcu lielumu, mērķa tirgu, servisa līmeni un īpašuma vai tā atkarības pakāpi. Atsevišķas viesnīcas var vienlaicīgi atbilst vairākām kategorijām. [1]
1.1 VIESNĪCU LIELUMS
Viesnīcu klasifikācijas veids balstās uz ēkas lielumu, galvenokārt, uz viesu numuru skaitu. Piemēram, firmas Laventhol & Horwath grāmatvedības gada atskaitē viesnīcu īpašums tiek grupēts četru lielumu kategorijās: mazāk par 150 numuriem, no 150 līdz 299, no 300 līdz 600 un virs 600 numuriem. Šāda klasifikācija dod iespēju vienāda lieluma viesnīcām salīdzināt operāciju un statistikas rezultātus nozares rādītājos [1]
1.2 VIESNĪCU MĒRĶA TIRGUS
Viesnīcām ir atšķirīgs mērķa tirgus. Visparastākās formas ir komercviesnīcas, lidostu, luksus viesnīcas, kūrorti, naktsmītņu un brokastu vietas, īslaicīgas uzturēšanās viesnīcas, kazino un konferenču centru viesnīcas.
Komercviesnīcas ir īpašumu forma, kuru mērķa tirgus ir biznesa klienti. Tās parasti atrodas pilsētu centros vai to biznesa rajonos. Tomēr komercviesnīcas padara pievilcīgas to primārais uzdevums – apkalpot biznesa ceļotājus, tūristus, tūristu grupas, individuālos tūristus un nelielas konferenču grupas. Agrāk komercvieanīcas uzskatīja tikai par īslaicīgas apmešanās vietām, šo terminu lietoja, lai pasvītrotu viesu uzturēšanās relatīvo īslaicīgumu. Lielākā daļa viesnīcu ietilpst komercviesnīcu kategorijā.
Dažās viesnīcās viesu ērtībām piedāvā bezmaksas avīzes, rīta kafiju, vietējās tālruņu sarunas un kabeļtelevīziju. Tiek piedāvāta arī automašīnu noma, transports uz lidostu, kafejnīcas un neoficiālu pusdienu telpas, kā arī kokteiļu zāles. Lielākajā daļa komercviesnīcu ir vairākas konferenču zāles un luksus numuri, viesiem piedāvā arī banketu apkalpošanu. Komercvienīcās parasti ir nodrošināta apģērbu mazgāšana, tīrīšana, te ir uniformēta dienesta pakalpojumi, durvju puiši, mazumtirdzniecības un dāvanu veikaliņi. Viesnīcu telpās var atrasties arī peldbaseini, veselības klubi, saunas un lēnā skrējiena – džoginga vietas. [1]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register