Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:629389
 
Evaluation:
Published: 08.07.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Vērtību ķēde tiek izmantota, lai analizētu uzņēmuma pozīciju saistībā ar tā tiešajiem konkurentiem, pieņemot, ka konkurence veicina ienesīgumu. Tas izslēdz citus pieņēmumus, piemēram, patērētāju saistīšanos kā Aleksandra Hāksa (Alexander Hax) delta modelī.
Porters uzskatīja, ka konkurētspējas stratēģijas analīzei ir jānotiek pastāvīgi. Mincbergs (Mintzberg) bija pārliecināts, ka reālā stratēģija ir labākajā gadījumā neviennozīmīga. Pat tad, ja nozarē tiek konstatētas kvantitatīvas/ekonomiskas izmaiņas, reakcija nereti notiek pārāk vēlu, lai uzņēmumu būtu iespējams līdzsvarot. Lielākā daļa no izmaiņām ir augšupvērstas, tās notiek intuitīvi un radoši, un tās iespējams noteikt agrīni. (Mihaels Porters).

Priekšlikumi:
Pārvietot publiskās informācijas sniegšanu internetā
Neprasīt uzņēmējam daudzas reizes vienu un to pašu
Aktīvāk izmantot jaunās tehnoloģijas
Patstāvīgi jāatjauno savus piedāvājumus
Mēģināt radīt mazāku atkritumu procentu, lai uzņēmumam mazinātos mīnusi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1373239
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register