Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:642112
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Tūrisma virzieni    9
1.1.  Tūrisms Latvijā un pasaulē    9
1.2.  Tūrisma transports    11
1.2.1.  Aviotransports    11
1.2.2.  Autoceļu transports    12
1.2.3.  Dzelzceļa transports    13
1.2.4.  Ūdens transports    14
1.3.  Kruīzu ekskursijas krastā    27
1.4.  Kopsavilkums    28
2.  Mārketings Latvijas tūrismā    30
2.1.  Tūrisma piedāvājuma situācija un iespējas Latvijā    30
2.2.  Rīgas tūrisma resursu raksturojums    33
2.2.1.  Kultūrvēsturiskie resursi    34
2.2.2.  Rekreatīvā tūrisma resursi    36
2.2.3.  Aktīvā tūrisma resursi    36
2.2.4.  Dabas un ekotūrisma resursi    36
2.2.5.  Pilsētas īpašie objekti un piedāvājumi    37
2.3.  Tūristu aktivitāte Rīgā pēdējo gadu laikā    38
2.4.  Ekskursiju piedāvājums Rīgā    40
2.5.  Tūristu viedoklis Rīgā pieejamo atpūtas piedāvājumu    43
2.6.  Ekskursiju cenu līmenis    47
2.7.  Kopsavilkums    48
3.  Jauna uzņēmuma biznesa plāns    50
3.1.  Uzņēmuma apraksts    50
3.2.  Misija un mērķi    51
3.3.  Pakalpojumu apraksts    52
3.4.  Pakalpojumu cena    54
3.5.  Pakalpojumu virzīšana tirgū    55
3.6.  Vadība un personāls    55
3.7.  Riski un problēmas    58
3.8.  Kopsavilkums    60
4.  Finanšu aprēķini    62
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotā literatūra un avotu saraksts    68
  Pielikumi    71
Extract

Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi, savukārt, minētās sfēras ietekmē tūrisma attīstību
Neskatoties uz vispasaules finanšu krīzi, tūrisma nozarē nav vērojamas tās pazīmes, jo cilvēki nevēlas mainīt paradumus un atteikties no ceļošanas. Cilvēki arī turpmāk vēlas ceļot, bet mazāk tērēt izklaidēm ceļojuma galamērķī. Tāpat arvien populārāki kļūs nelielie ceļojumi nedēļas nogalēs uz citām Eiropas pilsētām zemāku izmaksu dēļ. Tas savukārt ir ļoti noderīgi Latvijas ienākošā tūrisma biznesam, jo rodas vajadzība pēc uzņēmumiem, kas būtu specializēti šajā jomā.
Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas (PTO) statistikas datiem tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors.
Saskaņā ar PTO prognozēm tūrisma apjoms pasaulē dažādu faktoru rezultātā turpinās pieaugt, divdesmit gadu laikā dubultojot pašreizējo apjomu. Dažādojoties tūrisma produkta pieprasījumam, par lielāko pasaules tūrisma galamērķi kļūs Eiropa, kurā jūtami pieaugs ekonomiski īpaši aktīvā Baltijas jūras reģiona, tai skaitā arī Latvijas, nozīme. [13.]
Latvija ir tūrisma attīstības iespējām bagāta zeme, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrisma produktu izveidei, esošo apzināšanai un to konkurētspējas palielināšanai, Latvijai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums, Latvija un Baltijas valstis strauji attīstās kā ekonomiski aktīvs reģions un pasaules un Eiropas mērogā Latvija ir jauns tūrisma galamērķa piedāvājums.
Starptautiskā integrācija, Eiropas Savienības paplašināšanās un jaunā situācija pasaulē rada apstākļus, kas reizē vieš bažas, bet tai pat laikā nes izaicinājumu Latvijas tūrisma nozarei.
Pēdējos gados vērojams stabils iebraukušo ārzemju ceļotāju skaita pieaugums.
Problēma – Rīgas ostā ienāk arvien vairāk kruīza kuģi, kas veicina ekskursiju pieprasījumu pa Rīgu un tās apkārtni. Tādēļ ir nepieciešama viena tūrisma aģentūra, kas piedāvātu vienotus standartus viesu uzņemšanā un plašu ekskursiju klāstu, kas apmierinātu dažādas izklaides vēlmes un atvieglotu kruīzu operatoru darbu. Tāpat ir nepieciešamība pēc piedāvāto ekskursiju valodu dažādības, jo vairums šā brīža piedāvājumu ir valodās, kuras ir izplatītas, taču neapmierina visu pieprasījumu.
Hipotēze – gandrīz katra tūrisma aģentūra Rīgā piedāvā ekskursijas ienākošajam tūrismam. Pēc nosaukuma tās ir ļoti vienveidīgas, taču ļoti atšķirīgas satura ziņā. Tas sagādā problēmas kruīzu kompānijām, tādēļ izriet nepieciešamība pēc vienas kompānijas, kas apvienotu visu piedāvājumu un būtu orientēts tieši uz kruīza kuģu apkalpošanu.
Darba mērķis – izveidot konkurētspējīgu tūrisma aģentūru, kura būtu spējīga piedāvāt kvalitatīvus pakalpojumus ienākošo kruīza kuģu pasažieriem.
Lai sasniegtu mērķi, nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
Izpētīt tūrisma tirgu un tā attīstības tendences
Veikt konkurences analīzi
Veikt pieprasījuma analīzi
Izstrādāt biznesa plānu un finanšu aprēķinus
Darba izstrādei tiek pielietotas pētnieciskās, statistiskās un analītiskās darba metodes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register