Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668033
 
Evaluation:
Published: 20.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma apraksts   
2.  Pircēja rīcība patēriņa tirgū un pirkšanas lēmuma pieņemšana   
3.  Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un principi   
4.  Produktu vadīšana   
5.  Reklāmas veidi un to pielietojums uzņēmumā   
6.  Darbības paplašināšanas iespējas   
7.  Konkurentu darbība   
8.  Personāla darbības organizēšana, atlase un motivēšana   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantoto avotu saraksts   
Extract

Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti un zīmoli, ir liela cenu un piegādātāju izvēle. Kā viņi izvēlas sev atbilstošāko? Esam pārliecināti, ka patērētāji aprēķina, kurš piedāvājums sniegs vislielāko vērtību. Patērētāji maksimāli izmanto vērtības – atbilstošu izmaksu un ierobežotu zināšanu – mobilitātes un ienākumu robežās. Viņiem ir zināmi priekšstati par vērtību, un viņi darbojas saskaņā ar šiem priekšstatiem. Tas, vai piedāvājums atbilst priekšstatiem par vēlamo vērtību, ietekmē gan patērētāja apmierinātību, gan iespēju, ka pirkums tiks veikts atkārtoti.
Savlaicīgi apzinot klientu prasības un vadot procesus uzņēmumā tā, lai to vēlmes būtu izpildītas, neapšaubāmi paaugstinās klientu apmierinātība, uzlabojas sabiedrības priekšstats par uzņēmumu un, līdz ar to, palielinās iespēja saņemt arvien jaunus pasūtījumus un paplašināt sadarbības iespējas gan jau ar esošajiem, gan ar jauniem klientiem.
Tūrisma kompānija SIA „XXX” dibināta 2004. gada 22.oktobrī. Neskatoties uz to, ka uzņēmums ir salīdzinoši jauns, tas veiksmīgi darbojas un atradis savu nišu tirgū. Integrēšanās tirgū ir notikusi un turpina būt veiksmīga, pateicoties darbinieku profesionalitātei un ilgajai pieredzei tūrisma jomā, kā arī pareizi izvēlētai mārketinga stratēģijai. Noteikti jāatzīmē, ka uzņēmums salīdzinoši īsā laikā ir ieguvis starptautiskus diplomus un ir gan vietējo, gan starptautisku asociāciju dalībnieks.
Kursa darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma pārdošanas procesus un darbības paplašināšanas iespējas.
Uzdevumi:
iepazīties ar uzņēmuma vēsturi un galvenajiem darbības aspektiem;
izprast pircēja rīcību un pirkšanas lēmumu pieņemšanu;
izanalizēt personiskās apkalpošanas mērķus un būtību;
novērtēt produktu vadīšanu tirgū;
izzināt reklāmas veidus un to pielietojumu;
saprast darbības paplašināšanas iespējas;
izanalizēt konkurentu darbību;
izprast personāla darbības organizēšanu, atlasi un motivāciju.
Lai veiktu uzdevumus un sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izmantoti tūrisma kompānijas SIA „XXX” materiāli un mācību literatūra. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1130754
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register