Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668096
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Biznesa tūrisms un tā veidi.
Biznesa tūrismā iesaistīti:
• Žurnālisti
• Starptautiskas kompānijas, institūcijas
• Politiķi, kas darbojas ar ārlietām
• Arī pašnodarbinātas personas – zinātnieki
Biznesa tūrisma veidi:
MICE:
1.Meetings = individuālais biznesa tūrisms- sarunas, sapulces, tikšanās;
2.Incentive travel = motivējošais tūrisms;
(organizācijas uzdāvina par labu darbu ceļojumu tādejādi motivējot viņus. Iespējams, ka atpūšoties viņi ģenerēs jaunas idejas) ceļojumus darba devējs izmanto darbiniekiem- sūta komandējumos, kur nav liela biznesa jēga (izklaide pa kompānijas naudu), nav lētas v-cas, ir luksus 5* v-cas, firmas pateicība darbiniekam.
3.Conventions =kongresu un konferenču organizācijas;
(ietver lielākus kongresus un konferences, ko rīko asociācijas (nevalstiskās organizācijas), bieži ņem līdzi sievas, vīrus, ja vēlas, bet maksā pats, pulcē profesionāļus, kur apspriež konkrētu nozares tēmu.
4.Exibitions = izstādes + tirgi;
(gandrīz visiem kongresiem ir pievienota izstāde) profesijas ar nemitīgu ceļošanu(žurnālisti, fotogrāfi, politiķi, sportisti)
Kopā tas veido MICE industry.

2. Biznesa tūrisma atšķirības no atpūtas tūrisma.
1.Biznesa t-ms 2.Atpūtas t-ms/ Kas maksā? 1.Organizācijas vai asociācijas 2.Pats tūrists/ Kas izvēlas galamērķi? 1.Organizācijas – piem., tās izvēlas, kur notiks izstādes vai konferences 2.Pats tūrists + lielie t-ma tirgi/ Kad notiek ceļojums? 1.Visu gadu 2.Atvaļinājumos, nedēļas nogalēs P.S.Biznesa t-ma vismazākā aktivitāte ir jūlijā un augustā, jo tad daudziem ir atvaļinājumi/ Ceļojuma sagatavošanas laiks: 1.Gadu iepriekš vai pat vairāk 2.2-3 mēnešus iepriekš vai arī pēdējā brīža piedāvājumi/ Kas ceļo? 1. Darījuma cilvēki, taču ne tikai menedžmenta augstākā līmeņa vadītāji, ceļo arī zemākā līmeņa darbinieki 2.Jebkurš, kuram ir attiecīgie resursi/ Kādi galamērķi tiek izvēlēti? 1.Pilsētas un industriālie centri 2. Viss kaut kas P.S. Motivējošo ceļojumu galamērķis tiek izvēlēts atpūtas t-ma vietās, taču TOP klases (kā nekā dāvana darbiniekam)/ Kāds nodrošinājums vajadzīgs? 1. Speciālas celtnes – purpose built venues 2.Tradicionālais veids
3. Motivējošie ceļojumi, raksturīgās iezīmes, organizācijas formas.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register