Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:676087
 
Evaluation:
Published: 04.03.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu klasifikācija    5
2.  Viesnīcas produkts    9
2.1.  Pamatprodukts    9
2.2.  Līdzsekojošais produkts    10
2.3.  Papildus produkts    11
2.4.  Atmosfēra jeb fiziskā vide    12
2.5.  Viesnīcas produkta cenas    12
3.  Personāla loma viesnīcas pakalpojumu nodrošināšana    14
4.  Daugavpils naktsmītņu piedāvājums    16
4.1  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” produkta raksturojums    17
4.1.1.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” pamatprodukts    19
4.1.2.  Viesnīcas „Park Hotel Latgola” līdzsekojošais un papildus produkts    21
4.1.3.  Personāla loma viesnīcas „Park Hotel Latgola” pakalpojumu nodrošināšana    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Daugavpilī viesnīcu pakalpojumu piedāvājuma tirgus ir ļoti mazs. Ievērojamākās viesnīcas ir “Park Hotel Latgola“ un “Hotel Dinaburg“.
2. Viesnīca „Park Hotel Latgola” ir izplatīta atpūtas un izklaides vieta.
3. „Park Hotel Latgola” piedāvā kvalitatīvu pamatproduktu – gaiši, ērti un ar visu nepieciešamo aprīkoti numuri un papildus produkti, kuri ir ļoti pieprasīti viesnīcas viesu un vietējo iedzīvotāju vidū.
4. Pēs autora domām, viesnīca pilnībā atbilst 3* , kuras tika piešķirtas jau iepriekš, jo pašlaik viesnīca nav sertificēta.
5. Numuru cenas svārstās no 25 līdz 300 latiem un ir pilnība pieejamas dažāda ienākuma līmeņa klientiem.
6. Darbinieki vienmēr ar prieku sniedz nepieciešamo informāciju un ir ieinteresēti klienta vēlmju apmierināšanā.
7. Kā autorei izdevās uzzināt, lielākā daļa atsauksmju par personālu ir pozitīvas.
8. Tā kā viesnīcas numuri ne vienmēr ir pilnībā noslogoti, papildus peļņa tiek gūta no: bara, restorāna, konferenču zāles, tūrisma nodaļas u.c.
9. Viesnīcas mīnuss – laba skaņu akustika. Skaļi trokšņi nonāk līdz pat 7. viesnīcas stāvam.
10. Restorāns „PLAZA” piedāva labu ēdienu sortimentu.
11. Lai piesaistītu klientus, restorānā tiek rīkoti tematiskie vakari, ir atvērta biljarda skola, pastavīgi parādās speciālie piedāvājumi, atlaides uz numuriem un pakalpojumiem.
12. Daži viesnīcas “Park Hotel Latgola” pakalpojumi ,piemēram, sauna un burbuļvanna, biežāk tiek izmantoti vietējo iedzīvotāju vidū, nekā viesnīcas viesu.
13. Viesnīcu „Park Hotel Latgola” var nosaukt par vislabāko naktsmītni un atpūtas vietu Daugavpilī.

Priekšlikumi
Autore uzskata, ka viesnīcai ir nepieciešams iegūt sertifikātu, lai paaugstinātu prestižu, reklāmu un tādejādi piesaistītu klientus.
Viesnīcā ir arī jāuzbūvē SPA centru (Daugavpilī nav nevienas viesnīcas, kura piedāvātu šādu pakalpojumu), kas palielinātu viesnīcas apmeklējamību. Tas arī piesaistītu lielu vietējo iedzīvotāju un ārzemju tūristu skaitu.
Pēc liela tūristu un klientu skaita piesaistes, pakāpeniski varētu sasniegt 4* līmeni – modernizējot aprīkojumu un numuru interjeru. Bez šaubām, 4* viesnīca latgales novadā būtu ārpus konkurences un varētu tikai palielināt savus ienākumus. Turklāt viesnīcās Par Hotel Latgola klienti bieži vien ir slaveni sportisti, mākslinieki, valdības locekļi u.c. , kurus vēl vairāk ieinteresēs 4* viesnīcas produkts. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register