Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679249
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „Islande Hotel” vispārējā informācija    4
1.1.  Vispārējais apraksts    4
1.2.  Uzņēmuma juridiskais statuss un darbības virzieni    4
1.3.  Uzņēmuma struktūrvienības    5
2.  Uzņēmuma vadības sistēma    6
2.2.  Organizācijas struktūra    7
3.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri    7
4.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības    8
5.  Uzņēmuma starptautiskās finanšu (t.sk. valūtas) un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde    9
6.  Uzņēmuma starptautiskās tirgus darbības stratēģijas    9
7.  Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās attiecības    10
8.  Uzņēmuma kopvērtējums    11
  Literatūras sarakts    12
Extract

Par visām starptautiskām attiecībām atbild uzņēmuma mārketinga nodaļa. Starp nodaļas darbiniekiem tiek sadalītas darbības grupas. Sadarbību ar biznesa klientiem veic nodaļas vadītājs. Biznesa klienti lielākoties meklē sadarbības partnerus izmitināšanas jomā globālās tūrismu izstādēs kuras tiek regulāri apmeklētas ar biznesa paketu piedāvājumiem. Tālākā darbība veicās ar vietējiem biznesa pārstāvjiem.
Starptautiskas tūrismu grupas veido savas rezervācijas pamatojoties uz cenu piedāvājumiem kuri tiek individuāli aizsūtīti starptautisko tūrismu kompāniju dalībniekiem. Cenas starp tūrismu grupām un biznesa klientiem ir ļoti atšķirīgas, tādejādi tiek meklēts optimālākais un sabalansētakais veids.
Globālās rezervāciju tīklu kompānijas izmanto vidējo svērto istabu cenrādi un aizsūta savu piedāvājumu kurā tiek izvirzīta summa, kuru tīkli grip iekasēt lai izvietot savos portālos uzņēmumus.

8. Uzņēmuma kopvērtējums
Sešu gadu garumā uzņēmums darbojās ar nemainīgu nodaļu vadītāju grupu. Tika izstrādātas daudzas stratēģijas. Tika izvēlēta stratēģija kurā lielākais ienākums tika iegūts no starptautiskām tūrismu grupām un pārējais tika iegūts sadarbojoties ar biznesa partneriem. Dotais vadības modelis pastāvēja sešus gadus līdz brīdim kad tika izlemts nomainīts uzņēmuma valdi un ar to vien arī visu nodaļu vadītāju sastāvu.
Uz doto brīdi nav līdz galam izstrādāta darbības stratēģija un galvenie, pamaktlienti. Viens no iespējamiem darbības modeļiem ir vērsts uz biznesa klientu piesaisti. Viesnīcu nozarē pastāv noteikta tendence – viesnīcas gūst peļnu no darbības vasaras sezonā ar kuru pārtiek ziemas (klusa) sezona laikā. Uz doto brīdi tika izlemts atteikties no visiem iepriekšējiem sakariem ar tūristu grupām un izveidot jaunus sadarbību partneru sakarus. Ņemot vērā šo informāciju var secināt kad uzņēmums pabeigs darbību šogad ar ievērojamiem zaudējumiem. Nomainot mārketinga nodaļas vadītāju nozīmē zaudēt visus gadiem iestrādātos kontaktus un „sākt visu no jauna”. Sadarbība tiek veidota no jaunas stratēģijas kura iepriekš netika pārbaudīta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1331232
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register