Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:686757
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma mikro un makro mārketinga vide    4
1.1.  Mikrovide    5
1.2.  Makrovide    6
2.  Stratēgija un tās izveides nepieciešamība    8
3.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze – SVID    13
3.1.  SVID analīze un tās būtība    14
3.2.  Klasiskā SVID analīze    17
3.3.  Brīvā SVID analīze    19
4.  Viesnīca Europa Royale Riga    21
4.1.  Informācija par viesnīcas ķēdi Europa Group Hotels    23
4.2.  Viesnīcas Europa Royale Riga noslogojums un sezonalitāte    25
4.3.  Uzņēmuma vadības raksturojums un menedžments    26
4.4.  Uzņēmuma struktūra    27
4.5.  Vadīšanas stili    29
4.6.  Personāls, tā izaugsmes iespējas, kvalifikācijas celšana    30
4.7.  Mārketinga aktivitātes    32
4.8.  Viesnīcas Europa Royale Riga konkurenti    33
5.  Europa Royale Riga SVID analīze    35
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Izmantotā literatūra    41
Extract

Katram uzņēmumam ļoti svarīgi ir izpētīt vidi, kurā tas darbojas, izanalizēt to un plānot savu darbību, lai spētu konkurēt un gūt stabilu pozīciju konkrētajā tirgus nišā. Biznesa vides analīze palīdz noteikt uzņēmuma esošos trūkumus un pozitīvās iezīmes. SVID analīze ir uzņēmuma stipro un vājo pušu un iespēju un draudu apzināšana, kam vajadzētu būt ikviena mārketinga plāna pamatā.
1. Uzņēmuma mikro un makro mārketinga vide
„Neviens uzņēmums nedarbojas absolūti patstāvīgi, ikkatru no tiem regulē likumi un ierobežo saistības, ietekmē sabiedriskas organizācijas un valsts institūcijas, klienti un konkurenti. Visi šie apsekti veido mārketinga vidi. „ [8., 16.lpp]
Vispārīgā nozīmē mārketinga vidi var iedalīt divās daļās – ārējā vide un iekšējā vide. Ārējā vide aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma, iekšējā vide – tos mārketinga aspektus, kuri pastāv uzņēmuma iekšienē.
„Ārējai videi izšķir divas daļas: faktorus, kas cieši saistīti ar uzņēmum (mikrovide), un faktorus, kas raksturīgi sabiedrībai kopumā (makrovide). Mikrovides faktori ietver tādus aspektus kā klientu bāze, uzņēmuma noliktavu atrašanās vieta vai kāda uzņēmuma nelabvēlīgas sabiedrības organizēšanas pastāvēšana. Savukārt makrovide ietver tādus faktorus kā valstī pastāvošā likumdošana, starptautiskā konkurence, valūtas kursa svārstība vai pat klimata izmaiņas.” [8, 17.lpp]
1.1. Mikrovide
Mikrovide sastāv no faktoriem, ar kuriem visciešāk saistīts uzņēmums. Raksturīgākie no tiem ir:
Konkurenti - „.. var būt gan uzņēmumi, kas piedāvā līdzīgas preces, gan citi uzņēmumi, kuri kaut kādā veidā pretendē uz klienta grūtā darbā noplenīto naudu” [8., 20.lpp]. Tirgū ir vairāki iespējamie konkurences veidi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register