Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:704180
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Naktsmītņu vispārīgs raksturojums    4
2.  Viesu māju visparīgs raksturojums    6
2.1.  Viesu māju kvalitates prasības    7
2.2.  Viesu cikls viesu mājā    8
2.3.  Statistika par viesu mājām Latvijā    9
3.  Viesu mājas Aizkraukles rajonā    11
3.1.  Viesu maju skaits un izvietojums Aizkraukles rajonā    11
3.2.  Viesu māju piedāvātais produkts    15
3.3.  Pieejama informāija par viesu mājām    16
3.4.  Viesu māju galvenās klientu grupas    17
3.5.  Klientu sūdzības un ieteikumi viesu majas darbības uzlabošanai    18
  Secinajumi un priekšlikumi    19
  Izmantoto avotu saraksts    20
  Pielikums    21
Extract

Ievads
Tūrisms mūsdienu pasaulē tiek uzskatīts par vienu no ienesīgākajiem biznesiem, bet tūrisms, bieži vien nevar iztikt bez naktsmītnēm un ēdināšanas uzņēmumiem.
Ne tikai, dodoties ceļojumā, cilvēkiem ir nepieciešams atrast sev tīkamas naktsmītnes, bet var arī vienkārši doties uz izvēlēto viesu māju, viesnīcu vai kempingu, lai atpūstos un relaksētos ārpus mājas, kādā omulīga viesu mājā, kur par visu jau ir padomāts.
Par šo tēmu izvēlējos rakstīt, jo interesē piedāvato naktsmītņu klāsts Aizkraukles rajonā. Vēlējos izanalizēt, kāds ir piedāvajums, cik bieži šīs naktsmītnes tiek apmeklētas, interesanti uzzināt kādēļ cilveki izvēlas apmeklēt viesu mājas.
Par cik es pati esmu no Aizkaukles, tad tieši par šo reģionu man ir visinteresantāk rakstīt un apkopot atrastos materiālus.

Darba mēķis: Iepazīt viesu māju piedāvājumu Aizkaukles rajonā.

Darba uzdevumi:
• Iepazīties ar teorētiskiem materiāliem par viesu mājām;
• Izpētīt viesu māju pakalpojumu ( piedāvajumu un cenu);
• Izpetīt viesu mājas galvenās klientu grupas.
• Izpetīt viesu māju klientu galvenās sūdzības un ietekumus, un izteikt priekšlikumus viesu māju piedavajumu pilnveidošanai.

1. Naktsmītņu vispārīgs raksturojums. [15., 4., 16.]

Naktsmītne – pagaidu uzturēšanas vieta katram ceļotājam. Senajā Grieķijā pirmie viesmīlības uzņēmumi bija krodziņi. Tie bija reliģiozas un sociālas dzīves svarīgs elements, un piedāvāja ceļiniekiem ēdināšanas pakalpojumus. Telpas naktsmājām bija bez kāda komforta. Bieži vietu naktsmājām piedāvāja vienā telpā ar dzīvniekiem, un guļamvieta, kā likums, bija vienkārši salmu kušķis uz grīdas.
Pēc II Pasaules kara sākās viesnīcu industrijas jauns pavērsiens. Parādījās moteļi - sava veida „iebraucamās vietas” nakšņotājiem ar „zirgiem” - automobiļiem. 1952. gadā Kemonss Vilsons uzcēla pirmo hoteli automobilistiem - „Holiday-Inn”. Mūsdienu viesnīcu biznesa attīstība sākās XIX gadsimtā. Viesmīlība ir viena no tūrisma industrijas nozīmīgākajām nozarēm.
Izmitināšanas sektors ir kā viena no šīs nozares apakšnozarēm. Pie izmitināšanas uzņēmumiem pieder visi tie uzņēmumi, kas piedāvā naktsmītnes iespējas tūristiem un arī citiem viesiem. Izmitināšana , var sacīt, ka ir pats galvenais naktsmītņu produkts.
Kvalificēt naktsmītnes ir diezgan grūti. Tāpēc nereti rodas situācija, ka dažādās valstīs atšķiras naktsmītņu klasifikācija un līdz ar to arī iedalījums.
Kā Pasaules Tūrisma Organizācija(PTO), tā arī Latvija atzīst, ka nozīmīgākais naktsmītņu veids ir tieši viesnīca. Viesnīca ir uzņēmuma (uzņēmējsabiedrības) īpašumā vai nomā esoša viesu izmitināšanas un apkalpošanas mītne, kurā ir nemazāk kā 10 numuru.
Daudz sīkāk tiek sadalītas tieši viesnīcas, jo to piedāvājums ir visplašākais un daudzveidīgākais. Viesnīcas tiek klasificētas pēc daudziem kritērijiem : pēc mērķauditorijas, pēc lieluma, atrašanās vietas, pēc iesaistīšanās dažādās apvienībās, pēc īpašuma attiecībām, pēc pakalpojuma jeb servisa līmeņa.
Bet, neskaitot viesnīcas, ir arī citi naktsmītņu veidi, kā piemēram , moteļi, hosteļi, pansijas, kempingi, viesu mājas, lauku mājas, brīvdienu mājas un citi. Viesnīcās, kopā ar viesu namu dominē izmitināšanas tirgū šajā laika posmā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register