Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:719652
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Saimnieciskā dienesta organizatoriskā stuktūra    4
1.1.  Saimnieciskais dienests mazās viesnīcās    4
1.2.  Saimnieciskais dienests lielās viesnīcās    5
1.3.  Amatu pakļautība un informācijas plūsma    6
1.4.  Saimnieciskā dienesta sadarbība ar citiem dienestiem    7
2.  Saimnieciskā dienesta pienākumi un atbildība    9
2.1.  Zonu dalīšana, atbildības jomas    9
2.2.  Saimnieciskā dienesta vadītāja pienākumi    9
2.3.  Istabenes pienākumi    10
2.4.  Palīgstrādnieka un apkopējas pienākumi    11
2.5.  Darbinieku atlase    12
3.  Darba planošana    13
3.1.  Nepieciešamā darbaspēka aprēķināšana    13
3.2.  Darba grafika sastādīšana    14
3.3.  Tīrīšanas līdzekļu un inventāra nodrošinājums    15
4.  Pētījums par saimnieciskā dienesta darbību viesnīcās    17
4.1.  Anketas paraugs    17
4.2.  Rezultāti    19
4.3.  Rezultātu analīze    20
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
  Pielikums    23
Extract

Secinājumi
Viesnīcas saimnieciskā dienesta darbinieku skaits ir atkarīgs no viesnīcas lieluma, noslogojuma, organizatoriskās struktūras īpatnībām, kā arī var būt mainīgs atkarībā no sezonalitātes.
Galvenais pamatprincips, strādājot apkalpojošā sfērā, ir apzināties, ka viesa vēlmes ir pirmajā vietā un informācijas nodošanā nedrīkst kavēties.
Plānojot darbu, svarīgi neiekļaut viena darbinieka pārziņā pārāk daudz telpu, lai neveidotos darbinieku pārslodze, vai nepieļaut pretēju kļūdu – darbinieka nepietiekamu noslodzi.
Saimnieciskā dienesta darbiniekiem ir jābūt labā fiziskajā formā ar koptu vizuālo tēlu, lielu atbildības un rūpības sajūtu, kā arī labām komunikācijas spējām.
Vislielāko darbaspēka nogurumu rada pārmērīgi ātrs darba temps un liela darba slodze neērtā ķermeņa stāvoklī, tādēļ darbiniekiem ir jābūt apmācītiem, lai no šādas situācijas izvairītos.
Ārvalstu pilsoņiem, kas mitinās viesnīcā biznesa darījumu dēļ, saimnieciskā dienesta darbības nepilnības neietekmē viesnīcas izvēli, taču korekta SD darbība liek viesiem justies aprūpētiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register