Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:731786
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  VIESNĪCU RAKSTUROJUMS    4
3.  VIESNĪCU ATTĪSTĪBU IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    6
3.1.  Pieprasījums    6
3.2.  Internacionalizācija biznesā    7
3.3.  Brīva kustība Eiropas Savienības ietvaros    7
3.4.  Naktsmītņu kvalitāte un daudzveidība    8
3.5.  Reklāma    8
3.6.  Globalizācija    8
3.7.  Drošība    9
3.8.  Ekonomiskais stāvoklis    9
4.  STATISTIKAS DATI NO 1995.-2014. GADAM    10
5.  SECINĀJUMI    11
6.  IZMANTOTĀTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    12
Extract

Kā redzams attēlā, viesnīcu skaits Latvijā palielinās.. No 1995.-2000. gadam ievērojamas viesnīcu skaita izmaiņas nav novērotas, kas liecina, ka šajā laika periodā citu nozaru attīstība bija nozīmīgāka ( ekonomikas, politikas u.c.), tūristiem nebija aktuāla vairāku dienu ceļošana, pieprasījums bija zems. No 2000.-2004. gadam viesnīcu skaits pakāpeniski pieauga. 2005. gadā viesnīcu skaits palielinājās par 75 viesnīcām, ko varētu skaidrot ar to, ka Latvija pievienojās Eiropas Savienībai- sāka veidoties dažādi kritēriji un likumi tūrisma industrijā, tūrisms kļuva starptautiski populārāks.,. No 2006. gadam līdz 2011. gadam ir vērojama vienmērīga augšupeja viesnīcu jomā, neskatoties uz to, ka Latviju pārņēma ekonomiskā krīze, un nodokļi tika paaugstināti. Ārvalstu tūristiem ceļošana uz Latviju ir salīdzinoši lēta un krīzes gados pieprasīta, kas varētu būt par iemeslu viesnīcu skaita augšupejai. 2013. gadā viesnīcu skaits strauji ir sarucis, kas varētu būt saistīts ar kvalitātes neatbilstību cenai. Darbaspēks aizplūst, inflācija aug un cenas ceļas, kas veicina kvalitātes samazināšanos.
Tikai atrodot līdzsvaru starp šiem diviem (kvalitātes un cenas) svarīgākajiem viesnīcu biznesa nosacījumiem, mums izdosies panākt tūristu skaita palielināšanos Latvijas viesnīcās. (Dehtjare, 2008)

5. SECINĀJUMI
1. Viesnīcas var raksturot izmantojot viesnīcu lielumu, mērķgrupas, pakalpojumu līmeni un piedāvātos pakalpojumus.
2. Viesnīcu kvalitātes noteikšanai liela loma ir sertifikācijai.
3. Viesnīcu darbību ietekmē dažādi faktori
4. Latvijā strauji attīstās lauku tūrisms.
5. Tūrisma iespējas Latvijā pieauga, jo Latvija pievienojās Eiropas Savienībai.
6. Globalizācijas dēļ, palielinās konkurence viesmīlības jomā.
7. Kopumā viesnīcu skaits no 1995. gada līdz 2013. gadam pieaug.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register