Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:733760
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tendences tūrisma nozarē    5
1.1.  Tendences Latvijas tūrismā    5
1.2.  Tūristu motīvi apmeklējot Latviju    6
1.3.  Latvijas tūrisma tēls    7
2.  Tūrisma produktu attīstība    9
2.1.  Tūrisma produktu veidošanas un attīstības stratēģija    9
2.2.  Tūrisma vieta un loma Latvijas ekonomikā    10
3.  Tūrisma nozares mijiedarbība ar pārējām ekonomikas nozarēm    13
3.1.  Tūrisma komercdarbības vide    13
3.2.  Tūrisma un atsevišķu Latvijas ekonomikas nozaru mijiedarbība    14
4.  Tūrisma nozares attīstība    18
4.1.  Marketinga stratēģija    18
4.2.  Tūristu skaits    19
4.3.  Uzturēšanās ilgums    20
  Secinājumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

Tūrisms ir viena no Latvijas ekonomiskās attīstības iespējām un prioritātēm, par ko liecina ikgadējais tūristu skaita pieaugums un tūrisma nozares attīstība. Statistikas dati liecina, ka 2003. gadā Latviju apmeklēja 2469900 tūristu, 2004. gadā – 3033400.
Ko tad saprot ar tūrismu?
Vispārēja izpratnē ar tūrismu saprot ar moderno industriālo sabiedrību saistīto nemitīgi augošo lielāku iedzīvotāju grupu galvenokārt brīvā laika pavadīšanu ceļojumos, ko it īpaši ir veicinājis satiksmes līdzekļu tehniskais progress, iespējamu padarījusi brīvā laika, mūža ilguma, izglītības un patēriņa paplašināšanās, kā arī atvieglojis organizētu ceļojumu piedāvājums. Atkarībā no ar tūrismu saistītajiem mērķiem, kā arī no priekšnoteikumiem izšķir noteiktus tūrisma veidus: piemēram, atkarībā no attāluma izšķir tālo un tuvo tūrismu (resp. ārvaistu un iekšzemes tūrismu), ilguma ziņā - īslaicīgās vai nedēļas nogabes brīvdienas un ilglaicīgos vai ar atvaļinājumu saistītos ceļojumus (sākot ar četrām pārnakšņošanām), pēc dalībnieku skaita - grupu un individuālo tūrismu, atkarībā no programmu piedāvājuma - izglītības, atpūtas, aktivitāšu, alternatīvos un sporta atvaļinājumus, bet atkarībā no sākotnējiem satiksmes līdzekļiem — ceļojumus ar vilcienu, autobusu vai lidmašīnu. [8., 156. lpp.].
Pēc Pasaules tūrisma organizācijas statistikas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Tas valstīm nodrošina lielu ieņēmumu no nodokļiem un sniedz ievērojamu pienesumu to iekšzemes kopproduktā. Tūrisms sekmē liela apjoma ieguldījumu veikšanu infrastruktūras izveidē, kopumā apmierinot gan tūristu prasības, gan uzlabojot vietējo iedzīvotāju dzīves apstākļus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register