Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758915
 
Evaluation:
Published: 21.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Viesnīcas “ARAMIS” mērķgrupas    4
  Dienesti    6
  Saimniecības darbinieka amata apraksts    7
  Saimniecības darbinieka darba dokumentācija darba dokumentācija    10
  Istabas un telpas    12
  Produktu un pakalpojumu apraksts    13
  Stratēģija    14
  Personāls    15
  Viesnīcu klasifikācija    17
  Viesmīlības industrijas attīstība un loma tūrisma nozarē    20
  Komunikācijas un informācijas nodošanas procesi    22
  Saskarsme un tās loma viesmīlības uzņēmumā    23
  Atalgojums un motivācija    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantojamā literatūra    31
  Pielikumi    32
Extract

„Jebkura uzņēmuma ienākumi rodas no klientiem, bet jo īpaši no patstāvīgiem klientiem, kuri lepojas, ka patērē jūsu piedāvāto produktu vai pakalpojumu, kā arī iesaka to saviem draugiem, radiem un kolēģiem.” Šī pazīstama analītiķa Deminga vārdi nekad nav bijuši piemērotāki un precīzāki, ka mūsdienu uzņēmējdarbības pasaulē, kurā uzņēmums cīnās par klientiem, tāpēc esošo klientu lojalitāte ir nenovērtējama.
Mūsdienās tūrisms kļūst arvien populārāks un daudzveidīgāks. Cilvēki ceļo daudz, visur un visos gadalaikos, gan darījumu, gan atpūtas nolūkā. Šiem ceļotājiem nepieciešama iespēja pārnakšņot, paēst, kā arī saņemt laba līmeņa pakalpojumus. Tūrisma industrija piedāvā ne tikai ceļojumus, bet arī izmitināšanu un ēdināšanu. Šodien ir ļoti daudz dažādu viesnīcu un citu izmitināšanas uzņēmumu, ar dažādiem servisa līmeņiem, kvalitāti, pakalpojumiem, interjeru, personālu utt. Sakarā ar tūristu daudzumu, viesnīcu noslogojums kļūst lielāks ar katru gadu. Līdz ar to dibināt jaunu viesnīcu ir izdevīgi. Un vēl izdevīgāk ir orientēties uz lielākām mērķgrupām. Darba autors izvēlējās trīs zvaigžņu viesnīcu, kas ir pieejama gan tūristiem, kas brauc atpūsties un nevēlas daudz maksāt par naktsmītnēm, gan darījumu braucienu cilvēkiem, kuriem nepieciešama naktsmītne, bet arī citi pakalpojumi.
Viesnīca atrodas paša vecpilsētā, kas ir Rīgas centrs, tuvu tūristu objektiem, ka ari ir pilsētas darījumu centrs, kur atrodas ļoti liels daudzums dažādu uzņēmumu ofisi, bankas u. c.
Šī darba mērķa sasniegšanai, autors veica sekojošus uzdevumus:
Iepazīties ar literatūras avotiem, kuros ir pieejama informācija par viesu apkalpošanas kultūru, saskarsmi un informācijas nodošanas procesiem viesnīcās
Izpētīt citu Rīgas viesnīcu produktu un pakalpojumu piedāvājumus,
Izpētīt pieprasījumu pēc naktsmītņu pakalpojumiem Rīgā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register