Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:761175
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par uzņēmumu    4
2.  Ēdināšanas uzņēmuma darbības praktiskā izpēte    5
2.1.  Apkalpošanas veids uzņēmumā    5
2.2.  Interjers, gaisotne, vizuālais noformējums    5
2.3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra. Darbinieku pienākumi un atbildība    7
2.4.  Sadarbības uzņēmumi    9
2.5.  Palīgpakalpojumi    11
2.6.  Kafejnīcas – bistro „Jūrate” noslogojums    12
2.7.  Konkurējošie ēdināšanas uzņēmumi    12
3.  Jelgavas novada un pilsētas tūrisma informācijas centrs    15
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    20
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Strādājot kafejnīcā – bistro „Jūrate” nostiprināju teorētiskās zināšanas un ieguvu jaunas darba iemaņas un pieredzi, kas noderēs turpmākajā mācību procesā.
2. Kafejnīcā – bistro „Jūrate” ir pietiekams darbinieku skaits un sakārtota organizatoriskā struktūra, kas ļauj bistro pilnvērtīgi strādāt.
3. Strādājot bistro tika novērots, ka liela daļa apmeklētāju ir cilvēki, kuri strādā netālu esošajos uzņēmumos nāk šeit ieturēt pusdienas un vienkārši garāmgājēji.
4. Prakses laikā apstiprinājās, ka kafejnīca – bistro „Jūrate” strādā ievērojot Latvijas Republikas likumdošanu.
5. Uzņēmumam ir izdevīga atrašanās vieta – tuvu dzelzceļa stacijai un pilsētas centram.
6. Secinu, ka bistro šo daudzo gadu laikā ar laipno apkalpošanu un garšīgajiem ēdieniem ir iemantojis klientu uzticību. Kaut arī uzņēmums ir neliels tas spēj pastāvēt, neskatoties uz daudzajiem ēdināšanas uzņēmumiem Jelgavā.
7. Kā priekšlikumus kafejnīcai – bistro „Jūrate” varu minēt:
Kondicioniera iegādi, jo karstā laikā telpās ir diezgan karsts un smacīgs gaiss, šo apstākļu dēļ tiek zaudēti daudzi klienti.
Nomainīt logus, tā lai tos varētu atvērt, jo pašreiz tas nav iespējams.
Būtu ieteicams, nedaudz atsvaidzināt interjeru, jo ir manāms, ka mēbeles ir lietotas jau vairākus gadus un sienām nedaudz lobās krāsa.
Lai palielinātu apmeklētāju skaitu varētu izvietot reklāmas vietējās avīzēs vai interneta portālos.
Izveidot banketu pasūtījuma kartes.
Ir nepieciešams mainīt bistro darba laiku, lai tas varētu strādāt efektīvāk.
8. Jelgavas novada un pilsētas tūrisma informācijas centrā jebkurš cilvēks var saņemt pilnvērtīgu informāciju par Zemgales reģiona un Latvijas apskates objektiem un naktsmītnēm.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register