Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:783089
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Latvijas tūristu mītņu tirgus analīze    7
1.2.  Latvijas tūristu mītņu piedāvājuma un pieprasījuma analīze Dobelē un Dobeles rajonā    11
1.3.  Secinājumi    15
2.  Mārketinga vides analīze    16
2.1.  Dobeles rajona vispārējs apraksts    16
2.2.  Tūrisma resursu analīze    17
2.3.  Konkurentu analīze    22
2.4.  Ārējās vides analīze    24
2.5.  Patērētāju analīze    26
2.6.  SVID analīze    27
2.7.  Secinājumi    28
3.  Biznesa plāna izstrāde    29
3.1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    29
3.2.  Pakalpojumu raksturojums    30
3.3.  Pakalpojumu cenas    32
3.4.  Produkta virzība tirgū un mārketinga plāns    33
3.5.  Uzņēmuma menedžments    36
3.6.  Secinājumi    38
4.  Finanšu plāns    39
4.1.  Kapitāla ieguldījumi    39
4.2.  Naudas plūsmas pārskats    41
4.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    49
5.  Gaidāmais ekonomiskais un finansiālais rezultāts    52
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Literatūras un avotu saraksts    54
Extract

Secinājumi un priekšlikumi.

No darbā veiktās analīzes izriet šādi secinājumi:
1. Skatoties pēc pieejamajiem statistikas datiem, tūristu skaits Latvijā ar katru gadu pieaug, tātad visu laiku ir nepieciešamība pēc jaunām tūristu mītnēm, jo esošās nespēj izmitināt visus tūristus.
2. Dobeles rajonā ir ļoti daudz tūrisma resursu, kas piesaista tūristus. Tāpēc šeit tūristu skaits nevarētu kristies, bet tikai pieaugt.
3. Dobeles tūristu mītņu tirgus analīze atklāja, ka tūristu mītnes nav pietiekami daudz Dobeles pilsētas apkārtnē, tāpēc arī tieši tur jaunā viesu māja tiek veidota.
4. Lai tūristu mītne varētu veiksmīgi darboties, ir nepieciešama laba reklāma un profesionāls personāls, kas klientiem spēj radīt vislabāko iespaidu par uzņēmumu.
5. Viesu mājas noslodzes līmenis ir galvenais rādītājs, kas ietekmē uzņēmuma darbības veiksmīgu turpināšanos. Tāpēc noslodzes līmeņa samazināšanās tieši ietekmēs darbības rezultātus un naudas plūsmas rādītājus.
6. Lai uzņēmums strādātu ilgstoši un ar peļņu, ir nepieciešams nepārtraukti pilnveidot un attīstīt uzņēmumu, sniedzot arvien jaunus pakalpojumus.
7. Konkurentu analīze atklāja, ka tikai pāris tūristu mītnes piedāvā tādus pakalpojumus, kādi ir paredzēti jaunās viesu mājas piedāvājumā. Tātad tieši pakalpojumi varētu piesaistīt potenciālos klientus.
8. Pēc patērētāju analīzes var secināt, ka potenciālie klienti pārsvarā atpūšas un ceļo draugu vai ģimenes lokā un priekšroku dod aktīvajai atpūtai, tāpēc arī viesu mājas numuri un pakalpojumi tiek veidoti, balstoties uz šo analīzi.
9. Jaunās viesu mājas izveidei ir nepieciešami 600 000 Ls lieli finansu līdzekļi, tāpēc tiks ņemts kredīts no bankas.
10. Pēc finansu aprēķinu rezultātiem var secināt, ka jaunās viesu mājas projekta īstenošana nesīs peļņu.

No darbā veiktās analīzes izriet šādi priekšlikumi:
1. Jaunajai viesu mājai jau pirms darbības uzsākšanas ir jāizveido plaša un korekta reklāmas informācija.
2. Dobeles rajonam lielāks uzsvars jāliek uz tā tēla popularizēšanu gan Latvijā, gan ārvalstīs. To var panākt, veicot dažādus reklāmas pasākumus.
3. Dobeles rajonam jāorganizē vairāk dažāda mēroga pasākumi, kas tiktu reklamēti arī ārpus Dobeles rajona. Pasākumi piesaista lielu tūristu plūsmu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register