Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:796051
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma koncepcijas apraksts    5
2.  Mārketinga pētijumi    6
2.1.  Klientu analīze    6
2.2.  Konkurentu analīze    12
2.3.  Plānotā uzņēmuma analīze    12
3.  Uzņēmuma projektēšana    13
3.1.  Telpu raksturojums    13
3.2.  Uzņēmuma platības aprēķins    14
3.3.  Tirdzniecības zāles plāns    14
3.4.  Apmeklētāju skaita aprēķins    15
3.5.  Kokteiļbāra „PalmParadise” dizains    18
4.  Ražošanas plāns    19
4.1.  Dērienu karte    19
4.2.  Kokteiļu karte    22
4.3.  Uzkodu karte    29
4.4.  Tehnoloģiskās un kalkulācijas kartes    31
5.  Organizātoriskais plāns    34
5.1.  Organizatoriskā plāna shēma    34
5.2.  Bārmeņu skaita aprēķins    35
5.3.  Darbinieku saraksts    36
5.4.  Darba grafiks    37
6.  Mārketings    38
6.1.  Mārketinga pasākumi    38
7.  Reklāma    40
7.1.  Reklāmas pasākumu plāns    40
8.  Finanšu plāns    42
8.1.  Algu aprēkini    42
8.2.  Algu aprēķināšanas piemēri    43
8.3.  Kredītu atmaksāšanas grafiks    44
8.4.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    45
8.5.  Uzņēmuma peļņas un zaudējumu aprēķins    46
8.6.  Uzņēmuma rentabilitates aprēķins    49
  Secinājumi    50
  Izmantotās literatūtas saraksts    51
Extract

Ievads
Taisnību sakot,jau kādu laiku atpakaļ,kad manī radās interese par atpūtas un izklaides iestādēm,man prātā ienāca doma,ka varētu nākotnē izveidot pašāi savu ēdināšanas uzņēmumu, kas atšķirtos no tiem, kas ir sastopami Latvijā. Manī radās entuziasms un es daudzus vakarus pavadīju sapņojot un plānojot savu uzņēmumu, tā interjeru, darba virzienu. Un tā man radās brīnišķīga iespēja rakstīt kursa darbu par jauna uzņēmuma dibināšanu,kā es arī vēlējos – rakstīšu par kokteiļbāra – kluba veidošanu.
Šajā kursa darbā es apskatīšu šādas nodaļas kā:
1.uzņēmuma koncepciju;
2.mārketinga pētījumus;
3.uzņēmuma projektēšanu;
4.ražošanas plānu;
5.organizatorisko plānu;
6.mārketingu;
7.reklāmu;
8.finanšu plānu.
1. Uzņēmuma koncepcijas apraksts
Katrs cilvēks grib izauties no dzīves plūsmas un aiziet atpūsties uz kādu vietu, ar draugiem vai bez tiem, taču, ieejot pa durvīm kokteiļu bārā un nokļūstot eksotiskājā pasaulē, kur visu laiku spīd saule, pat vis drēgnākajās dienās vai ziemas aukstumā, šalc jūra un apkārt raugoties redz tikai palmas, var pajusties kā siltajās zemēs.
Bāra nosaukums – „PalmParadise”. Bāra nosaukums pievilks ikkatru ieiet un apskatīties tā interjeru vai nobaudīt kādu kokteili un uzkodas, kā arī vakarā iegriezties lai padejotu, parunātu ar draugiem vai vienkārši paklausītos mūziku. PalmParadise ir kā cita pasaule, kur visas robežas tiek nojauktas un ikkatrs apmeklētājs atradīs kaut ko atbilstošu sev.
Uzņēmums atradīsies Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 182.Šī vieta ir ļoti izdevīga tāpēc, ka kokteiļu bārs atradīsies pilsētas centrā un blakus ir autobusu pietura, kā arī tā ir pilsētas galvenā iela. Blakus atrodas liels stāvlaukums un vakara jautrība netraucēs pilsētas iedzīvotājiem, jo apkārt atrodas tikai veikali. Netālu atrodas populārākas Rēzeknes pilsētas „Kovšu” ezers, kur vasarā apgrozās ļoti daudz cilvēku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register