Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800568
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    6
2.  Pakalpojumu raksturojums    7
3.  Tirgus analīze    8
4.  Mērķtirgus un tirgus nišas noteikšana    9
5.  Mārketinga stratēģija    10
5.1.  Cenu politika    10
5.2.  Reklāma    11
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    12
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    12
7.  Risks un problēmas    14
  Izmantotā literatūra    16
  Pielikums    17
Extract

Biznesa plāns tiek veidots sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam. Uzņēmuma darbības veids ir orientēts uz kvalitatīvu ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu.
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem.
Individuālais komersants “Pelmeņu kafejnīca” reģistrēta Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031. Tā īpašniece būs Aiga Baltmane, un vēl tiks nodarbināti trīs cilvēki.
Kafejnīca atradīsies Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
2004.gadā plānots saņemt ilgtermiņa kredītu, ar kuru izremontēs ēku, iegādāsies nepieciešamos pamatlīdzekļus un inventāru. Kredīta apjoms 5000,- Ls tiks ņemts Baltijas Tranzītu Bankā, uz 10% likmi, plānots adot 2009.gadā.
Mārketinga plāns tika sastādīts ar mērķi kritiski novērtēt visas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar mārketinga plānu.
Uzņēmuma stratēģija ir - ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu, pareizu reklāmas politiku, iekarot atbilstošu tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un tirdzniecībā, un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību.
Kafejnīcas mērķis ir apmierināt cilvēku vajadzības, veiksmīgi un kvalitatīvi darbojoties, gūt peļņu, līdz ar to paplašināt piedāvājumu klāstu, kā arī nopietni pievērsties mārketinga pasākumiem, lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs.


1.Uzņēmuma raksturojums
2.1.2. Pamatinformācija par uzņēmumu
Vēsture
Uzņēmuma nosaukums: “Pelmeņu kafejnīca”
Juridiskais statuss: Individuālais komersants(I/K). Šī forma tika izvēlēta tāpēc, ka tai ir vairākas priekšrocības, piemēram, nav noteikts minimālais pamatkapitāla lielums, īpašnieks un vadītājs var būt viena persona.
Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031
Juridiskā Adrese: Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem. Patreizējā mājas īpašniece ir Aiga Baltmane, māja īpašumā tika iegūta par sertifikātiem no Jēkabpils pilsētas. Kā īpašums māja un zeme reģistrēti zemes grāmatā 2001. gada septembrī. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1181622
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register