Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829322
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  VISPĀRĒJAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU   
1.1.  Rezidor Hotel Group   
1.2.  Radisson Blu Hotel Latvija   
1.3.  Istabas un apartamenti   
1.4.  Restorāni un bāri   
1.5.  Nakts dzīve un izklaide   
1.6.  Papildus pakalpojumi   
1.7.  SPA   
1.8.  Konferenču un pasākumu centrs   
2.  TEHNOLOĢISKIE PROCESI   
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija   
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde   
2.3.  Ēdienu gatavošana   
2.4.  Izejvielu un gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude   
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija   
3.  SANITĀRHIGIĒNISKĀS PRASĪBAS UZŅĒMUMĀ   
3.1.  Tīrīšanas – dezinfekcijas režīms   
3.2.  Telpu, iekārtu sanitārā stāvokļa un strādājošo personīgās higiēnas kontrole   
4.  TEHNOLOĢISKĀS IEKĀRTAS   
4.1.  Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu   
4.2.  Mehanizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
Extract

Laikā no 11.03.2011 līdz 24.06.2011 apguvu praktiskās iemaņas strādājot restorānu praksē uzņēmuma Radisson Blu Hotel Latvija konferenču un pasākumu centrā kā viesmīlis. Mācību prakse deva lielisku iespēju nostiprināt tādos mācību kuros kā: ražošanas organizācija, apkalpošanas organizācija, uztura gatavošanas tehnoloģija, telpu kopšanas tehnoloģija, viesnīcas un ēdināšanas vadība, tehnoloģiskās iekārtas un mikrobioloģija un higiēna iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas. Tieši tāpat praksē iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas palīdzēs turpmāk apgūt tādus studiju kursus, kā: darba un civilā aizsardzība, biznesa plānošana un statistika, uzņēmumu stratēģiskā vadība un loģistika viesmīlībā. Prakses laikā guvu lielisku pieredzi darbā ar cilvēkiem, kas noteikti palīdzēs turpmākos darba meklējumos. Prakses laikā bija nepieciešams iegūt un apkopot informāciju par uzņēmuma, konkrētāk konferenču un pasākuma centra darbības principiem. Restorānu prakses mērķis ir iegūt prasmi analizēt ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģisko procesu norisi un to vadību, kā arī izpratni par metožu un paņēmienu pielietošanu produkcijas vai pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā, kā arī norādīt sasniegumus un trūkumus ēdināšanas uzņēmuma darbībā un sniegt ieteikumus to novēršanai.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1244263
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register