Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:834929
 
Evaluation:
Published: 09.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kruīzu tūrisms pasaulē    3
1.1.  Kruīzu raksturojums    3
1.2.  Kruīzu attīstība    3
1.3.  Izklaides iespējas kruīzu kuģos    4
1.4.  Kruīzu maršruti    7
1.5.  Kruīzu TOP    7
2.  Kruīzu tūrisms Baltijas jūrā    7
2.1.  Kruīzu attīstība Baltijas jūrā    7
2.2.  Kruīzu kuģu pievilināšana Latvijā    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Extract

Kruīzs ir viens no aizraujošākajiem un interesantākajiem ceļojumu veidiem, kura laikā var ieraudzīt un izjust pavisam citādas un pilnasinīgākas izjūtas, salīdzinot ar jebkuru citu izbraucienu. Šobrīd kruīzi piedzīvo tādu popularitāti, kāda tiem ir bijusi kopš to uzplaukuma starpkara periodā. Tie piedāvā pilnīgas atpūtas iespējas un visu ietverošu cenu, kas ļauj pasažieriem ērti un droši nokļūt no vienas vietas uz citu, bez vajadzības vairākkārt iesaiņot bagāžu, kā tas ir, pārvietojoties ar lidmašīnu.
Kruīzi ir dažādi – sākot no 3 dienām līdz pat pasaules apceļošanai. Arī kuģi ir dažādi – no ļoti ekskluzīviem pieczvaigžņu kuģiem, uz kuriem atrodas 150 viesu, līdz  masīvam četrzvaigžņu kruīza kuģim, kur iespējams uzņemt 3000 cilvēku. Taču arī šis nav maksimālais skaitlis. Ir īsti „okeānu milzeņi”, kas spējīgi pārvadāt 5000 tūristu. [2.]
Kruīzu attīstība
Šodien kruīzu tūrisms ir viens no straujāk augošajiem sektoriem pasaulē. Saskaņā ar Statistikas un ekonomikas analīzi, ko veica ASV Transporta departaments, 1990-os gados kruīzu industrijas apjomi ir trīskāršojušies. Līdz 2004. gadam tajā bija 339 aktīvi okeānu kruīzu kuģi, kurus vadīja kruīzu kompānijas visā pasaulē. Toreiz pasažieri sastādīja 1.4 procentus no starptautiskajiem ceļotājiem.
Jaunie galamērķi, kas ienāk tirgū ir Āzija (tā ietver Klusā okeāna dienvidu krastu, Dienvidaustrumu Āziju, Tālos Austrumus) un Indija. Āzijā laika periodā no 1992.-2001. gadam pieaugums bija 134% un sasniedza 2.1 miljonus nakšu, un tā tirgus daļa pieauga līdz 3.5%.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register