Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:845616
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Franšīzes raksturojums    4
1.1.  Franšīzes pirkšana    4
1.2.  Franšīzes priekšrocības un trūkumi    5
1.3.  Iesaistīšanās dažādās starptautiskajās apvienībās, jeb viesnīcu ķēdēs    6
1.4.  Ķēžu viesnīcas Latvijā    6
2.  Viesnīcu ķēde Reval Hotels    7
2.1.  Reval Hotel Latvija    7
2.2.  Reval Hotel Rīdzene    8
3.  Viesnīcu ķēde Maritim    10
4.  Viesnīcu ķēde Best Western International    10
5.  Viesnīcu ķēde Rezidor SAS Hospitality    12
6.  Viesnīcu ķēde Domina hotels & Resorts    15
7.  Viesnīcu ķēde Centrum Hotels    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Pielikums    20
Extract

Autore šo tēmu ir izvēlējusies pamatojoties uz avīzē Dienas Bizness lasīto rakstu par Ievas Plaudes un Margaritas Plataces topošo projektu – Latvijas pirmo viesnīcu ķēdi Kolonna Hotel Group. Šīs viesnīcas specializēsies skaistumkopšanā.
Darbā tiek izmantota literatūra, kurā tika pieminētas ķēžu viesnīcas vai viesnīcu ķēdes. Autore domā, ka šāda veida pētījums Latvijā nav pieejams, bet ja ir, tad tas nav latviešu valodā.
Autore uzskata, ka viesnīcu ķēdes ir diezgan aktuāla tēma, jo ceļotāji, lai kādi tie būtu – tūristi, biznesmeņi, priekšroku dos tādai viesnīcai, kādā jau reiz bijuši, un kuru ir atzinuši par labu. Tāds ir ķēžu viesnīcu uzdevums – popularizēt viesnīcas vārdu un pievilināt vairāk klientus. Ja klienti nebūs apmierināti, tad diez vai kādreiz vēl izvēlēsies šīs viesnīcu ķēdes viesnīcu.
Darba mērķis ir noskaidrot Latvijā izvietotās ķēžu viesnīcas. Šajā darbā autore informēs par plašo piedāvājumu klāstu dažādajās ķēžu viesnīcās. Lai šo mērķi sasniegtu, jāveic sekojoši uzdevumi:
Jāraksturo dažādu viesnīcu ķēžu atrašanās vietas;
Jāsalīdzina dažādās viesnīcu ķēdes un to piedāvājums;
Jāizsaka secinājumi un priekšlikumi.
Franšīze – preču un pakalpojumu izplatīšanas metode, partnerattiecību veids ar precīzi formulētiem pušu pienākumiem un tiesībām starp: franšīzes devēju (Franchisor) - kompāniju, kas sekmīgi strādā un ir labi zināma, pierādījusi savas biznesa koncepcijas dzīvotspēju un ir gatava nodot to citam uzņēmējam, un franšīzes ņēmēju (Franchisee) - fizisku personu vai kompāniju, kas pērk nosaukuma, biznesa idejas, preču zīmes lietošanas tiesības, t.i., franšīzi. Tehniski abas puses saista līgums “franšīze”, bet pēc terminoloģijas tas bieži tiek izmantots, lai apzīmētu biznesu, kuru vada franšīzes ņēmējs.
Franšīzes ķēde sākas ar vienu uzņēmumu, kas strādā pēc noteiktas koncepcijas. Ja bizness attīstās veiksmīgi, īpašnieks vēlas atvērt otro, trešo utt. veikalu. Tad viņam jāalgo personāls, lai tas izpildītu ikdienas darbu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register