Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860840
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  IEVADS    5
1.  LITERATŪRAS APSKATS    6
1.1.  Pakalpojuma būtība    6
1.1.1.  Pakalpojuma miksa kategorijas    6
1.1.2.  Pakalpojuma specifika    7
1.1.3.  Preču un pakalpojumu salīdzinājums    7
1.1.4.  Viesmīlības pakalpojuma specifika    8
1.1.5.  Apkalpošanas procesā iesaistītās puses    10
1.2.  Patērētāju vajadzību un rīcību ietekmējošie faktori    12
1.2.1.  Vēlmes un vajadzības    12
1.2.2.  Viesa motivācija    13
1.2.3.  Pirkšanas motīvi    14
1.2.4.  Patērētāja rīcību un pirkšanas lēmuma pieņemšanas garīgais process    15
1.3.  Patērētāju vērtības un apmierinājuma noteikšana    18
1.3.1.  Patērētāju uztvertā vērtība    18
1.3.2.  Patērētāju kopējā apmierinātība    19
1.3.3.  Kvalitātes izpratne    20
2.  METODES UN METODIKA    24
2.1.  Monogrāfiskā metode    24
2.2.  Anketēšana    24
2.3.  Intervija    26
2.4.  PEST analīze    26
3.  PĒTNIECISKĀ/PRAKTISKĀ DAĻA    28
3.1.  Vispārīgas ziņas par Madonu    28
3.2.  Sabiedrisko ēdināšanas uzņēmumu apmeklētība    30
3.3.  Iecienītākie ēdināšanas uzņēmumi Madonas pilsētā    31
3.4.  Pakalpojumu kvalitāte    32
3.5.  Madonas SĒU ieinteresētība kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanā    34
3.6.  Situācija ēdināšanas uzņēmumos Madonā    35
  SECINĀJUMI    40
  PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    42
Extract

IEVADS
Šābrīža ekonomikas lejupslīdes situācijā patērētājs ļoti rūpīgi pārdomā un izvērtē ko iegādāties. Kopumā tagad vērojama patērētāju pirktspējas samazināšanās. Cilvēki šobrīd arvien mazāk apmeklē sabiedriskās ēdināšanas iestādes, kafejnīcas, restorānus. Nereti laiks, ko var veltīt maltītei, ir samazinājies. Ražotāja mērķis ir piedāvāt patērētāja prasībām un vēlmēm atbilstošu produktu, tomēr, ne vienmēr tas izdodas tik veiksmīgi kā būtu gribēts. Apmeklētāji vairāk pieprasa kvalitāti un autentiskumu un nevēlas maksāt par zemas kvalitātes pakalpojumiem.
Veiksmīga viesmīlības uzņēmuma darbība ir atkarīga no sniedzamā pakalpojuma kvalitātes un tāpēc ēdināšanas uzņēmumu darbībai ir jābūt vērstai uz patērētāju, un jāatbilst patērētāju interesēm par piedāvātajiem pakalpojumiem, kas garantē kvalitāti un drošumu.
Madonas pilsēta patērētājiem piedāvā 9 sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus, tai skaitā, 1 restorānu, 1 krodziņu, 5 kafejnīcas un 2 ēdnīcas.
Darba mērķis: pētīt sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu atbilstību apmeklētāju kvalitatīvai apkalpošanai.
Darba uzdevumi:
1. definēt pakalpojumu būtību;
2. noskaidrot faktorus, kuri ietekmē patērētāju vajadzības un rīcību;
3. izpētīt sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu ieinteresētību kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanā.
4. veikt analīzi par klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Madonas pilsētā.
5. izstrādāt priekšlikumus sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu darba uzlabošanai.

1. LITERATŪRAS APSKATS
1.1. Pakalpojuma būtība
Pakalpojumam kā īpaša veida preces aprakstam jeb definīcijai ir būtiska nozīme, jo izprotot, kas tad ir pakalpojums, var atrast katrā konkrētajā gadījumā pareizākos paņēmienus, kā izmantot mārketinga pamatelementus, lai labāk komunicētos ar pircēju un paveiktu to labāk nekā konkurenti.
Pakalpojums ir ekonomikas darbības veids, kas sniedz kādu labumu un kas izpaužas darba, konsultāciju, vadīšanas prasmes un tamlīdzīgā veidā.
Paplašinot iepriekš minēto, var teikt, ka pakalpojums ir:
1. darbs, ko kaut kāda persona veic citas personas labā, nodrošinot šai personai nepieciešamo labumu;
2. komercdarbības veids, kas izpaužas kā palīdzības sniegšana pārdošanā, kā konsultācija, kā ekspertīze;
3. pēcpārdošanas palīdzība klientiem preces lietošanas laikā.(Niedrītis Jānis Ēriks, 2005)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −47,17 €
Work pack Nr. 1115762
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register