Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:927825
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
  Iepazīstināšana ar uzņēmumu. Darba drošību un iekšējās kārtības noteikumiem   
2.  Viesu apkalpošana   
  Apkalpojošā personāla nepieciešamo īpašību pielietošana   
  Viesmīļu pienākumu izpilde   
  Prasme piedāvāt pakalpojumu   
  Darbs kolektīvā   
3.  Darbs ar viesiem   
  Vietu rezervēšanas kārtība   
  Viesu sagaidīšana, apsēdināšana un izvietojums pie galdiņa   
  Ēdienkartes un dzērienkartes pasniegšanas kārtība   
  Pasūtījumu pieņemšana un nodošana uz virtuvi   
  Dzērienu pasniegšanas noteikumi   
  Ēdienu pasniegšanas noteikumi   
  Nestandarta situācijas un risinājumi   
  Norēķini ar viesi   
  Viesu pavadīšanas noteikumi   
4.  Galda klāšanas pamatprincipi   
  Sagatavošanās darbam   
  Tirdzniecības zāles sagatavošana viesu uzņemšanai   
  Servantu un palīgratiņu sagatavošana   
  Galda piederumu veidi, atšķirības, prasības un sagatavošana darbam   
  Galda trauku veidi, koplietošanas un individuālās lietošanas piederumi, prasības, atšķirības un sagatavošana darbam   
  Glāžu sortiments, izmēri, pielietojums, izgatavojamais materiāls, sagatavošana darbam   
  Galda veļa, materiāls, izmēri, kopšana   
  Salvešu veidi, locījumu veidi un to nozīme   
5.  Galda klājumu veidi   
  Galda klāšanas secība un noteikumi   
  Tējas un kafijas galds   
  Brokastu galds   
  Pusdienu galds   
  Vakariņu galds   
  Svētku un svinību galdi   
6.  Secinājumi   
7.  Priekšlikumi   
Extract

Svētku un svinību galdi
Viesnīcā Jūrmala SPA tiek piedāvāti trīs banketu veidi, no kuriem var izvēlēties, kurš viesim būs vispiemērotākais:
Bankets ar pilnu viesmīļu apkalpošanu – galdu klāj atbilstoši ēdiena un dzēriena kartēm. Uz vienu viesi jārēķina 90 – 110 cm vietas pie galda. Galda kartes novieto 2 cm virs dakšām. Uz galda novieto garšvielu traukus (1 trauks uz 4 viesiem). Novieto ziedu kompozīcijas uz galdiem, tās nedrīkst būt pārāk lielas un nedrīkst pārsniegt 30 cm augstumā. Salvešu locījumu izvēlas ņemot vērā galda kompozīcijas un glāžu augstumu. Īsi pirms viesu ierašanās salej aperatīvus. Sagatavo kanapē maizītes, riekstus, augļus, ja tādus ir paredzēts piedāvāt pie aperatīviem.
Furšetes tipa apkalpošana – klājot galdu atstāj brīvu galda malu (5-10 cm), pie galdautiem piestiprina galda svārkus. Uz galda novieto auksto uzkodu šķīvjus.
Pa labi no šķīvjiem novieto uzkodu piederumus, ietītus auduma salvetē. Pa kreisi no šķīvjiem novieto salocītas salvetes. Galdu kārto ar paaugstinājumiem un dekoriem, galda vidū novieto galveno kompozīciju. Zālē jābūt uzklātiem galdiem priekš netīrajiem traukiem. Atsevišķi novieto smēķētāju galdu uz kura novieto pelnu traukus, šķiltavas, glāzes, ūdeni, salvetes. Atsevišķi uzklāj deserta galdu, uz kura atrodas kafijas tases, piens, cukurs, deserta šķīvji, deserta piederumi. Atsevišķi tiek uzklāti bāra galdi ar dzērieniem. Sagatavo „welcome drinks” glāzes. Uz galda novieto ēdienus tā lai tie atkārtotos aptuveni ik pēc metra. Ja iespējams ēdienus izvieto spoguļattēlā, skatoties no galda centra. Koplietošanas traukus uz paaugstinājuma novieto galda vidū. Pie visiem ēdieniem novieto koplietošanas piederumus.
Bankets ar daļēju viesmīļu apkalpošanu – saklāj galdus atbilstoši ēdienu un dzērienu kartei. Galda karšu, garšvielu trauku, ziedu kompozīciju, salvešu izvietojums ir tāds pats kā banketien ar pilnu viesmīļu apkalpošanu. Sagatavo „welcome drinks ” glāzes. Īsi pirms viesu ierašanās salej aperatīvus. Sagatavo kanapē maizītes, riekstus, augļus, ja tādus ir paredzēts piedāvāt pie aperatīviem. Pirms viesu ierašanā uz galdiem uzliek aukstās uzkodas un dzērienus. Ēdieniem un dzērieniem uz galda jāatkārtojas tā, lai katrs varētu tiem ērti piekļūt.

Secinājumi
• Secinu, ka prakses laikā apguvu jaunas zināšanas un pilnveidoju jau skolā iegūtās.
• Prakses laikā ieguvu daudz jaunas paziņu gan no ēdināšanas dienesta, ofisa, gan no uzņemšanas dienesta. Domāju, ka arī turpmāk tas labi sekmēs tālāko
darbu viesnīcā.
• Kolēģi bija ļoti saprotami un elastīgi kas uzlaboja un lika stimulēt manu darbu.
• Uzskatu , ka šī bija pareizā prakses vietas izvēlē.
• Sapratu un apguvu svarīgākās lietas, kas ietekmē uzņēmuma kvalitāti un darbu

Priekšlikumi
• Iesaku restorānam mainīt vietu kur parasti tiek pulētas glāzes
• Iegādāties recepcijai klusāku un ērtāku sildītāju kas varētu netraucēt darbu
• Iesaku restorānam vairāk taupīt izejvielas
• Neatļaut praktikantiem un viesmīļiem lietot sulu automātus

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register