Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:940358
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Viesnīcas raksturojums un vēsture    3
  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    4
  Drošības tehnika un ugunsdrošība viesnīcā    5
  Administratora pienākumi    6
  Tūrisma produkti un piedāvājumi    7
  Viesu uzņemšanas dienests    8
  Recepcijas darbinieka mērķi    9
  Recepcijas darbinieka vispārīgie uzdevumi    10
  Recepcijas darbinieka tiešie uzdevumi    11
  Viesu reģistrēšana    11
  Norēķini    11
  Darbs pie telefona    11
  Informācijas un papildpakalpojumu sniegšana    12
  Dažādi    12
  Viesu uzņemšanas nodaļa    13
  Viesnīcas reklāma un atpazīstamība    14
  Secinājumi    15
Extract

Secinājumi
1. Savas kvalifikācijas prakses laikā, strādājot viesnīcā „Kuldīgas Metropole”, iepazinos ar dažādiem dienestiem, dažādiem pienākumiem un darbiniekiem, guvu jaunas un nostiprināju jau esošās - teorijā mācītās zināšanas un prasmes viesu uzņemšanā.
2. Darbinieku kolektīvs bija ļoti dažāds, katram bija stingri jāievēro savi pienākumi un jādarbojas tikai savā kompetencē, tomēr ātri tajā iestrādājos. Ļoti labs profesionālais kontakts man izveidojās ar saimnieciskā dienesta vadītāju, kura tad arī bija mans pedagogs viesnīcas saimnieciskās dzīves organizēšanā.
3. Globālā skatījumā ikvienas viesnīcas administratora galvenie pienākumi ir veikt viesu iereģistrēšanu, izvietošanu un izrakstīšanu, pieņemt maksājumus no viesnīcas viesiem par nakšņošanu un citiem papildus pakalpojumiem, atbildēt uz telefona zvaniem, veikt individuālo viesu numuru rezervēšanu un daudzi citi ikdienas veicamie pienākumi.
4. Protams, viesnīcās darbībā var atrast arī kādus mīnusus, taču tie daži mīnusi netraucē viesnīcas veiksmīgai darbībai, jo problēmas, ja tādas ir radušās, tiek tūlīt risinātas.
5. Uzskatu, ka viesnīcā strādā ar lielu atdevi un tas ir galvenais, lai panāktu savu mērķi – sniegt klientam pēc iespējas kvalitatīvāku pakalpojumu un panākt, lai viesis atgriežas viesnīcā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register