Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:950399
 
Evaluation:
Published: 15.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Definīcijas    4
1.  PĒTĪJUMA PRIEKŠMETA APRAKSTS    5
  Ceļu kvalitāte    5
  Cilvēku finansiālais stāvoklis    6
  Kvalitatīvs darbaspēks    7
  Kultūras mantojuma objekti viesmīlības uņēmumu tuvumā    8
  Reklāmas viesmīlības uzņēmumos Latvijā    9
2.  METODOLOĢIJA    10
  Priekšizpēte    10
  Pētījuma metodes izvēle un konkretizēts datu ieguves veids    10
  Pētījuma izlases veidošana    10
  Datu vākšana, izmantojot atbilstošās metodes    10
3.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    11
  Ankešu analīze    11
  Intervijas analīze    16
4.  Secinājumi    18
5.  Izmantotā literatūra    20
6.  Pielikums    21
Extract

4. SECINĀJUMI
1. Viesmīlības uzņēmumos Latvijā ir novērojamas sezonalitātes problēmas.
2. Pieprasītākais viesmīlības uzņēmumi ir ēdināšānas uzņēmumi.
3. Nereti uzņēmumi ir spiesti apturēt savu darbību ziemas sezonā, jo peļņa netiek gūta.
4. Sezonalitāte neskar tos uzņēmumus, kuri spēj piedāvā plašu pakalpojumu klāstu ne tikai vasaras sezonā, bet arī ziemas sezonā.
5. Vairāk par pusi respondentu ir izmantojuši viesmīlības uzņēmumu pakalpojumus.
6. Lielākā daļa no aptaujātājiem ir apmierināti ar viesmīlības pakalpojumu kvalitāti.
7. Pasākumu laikā ļoti bieži cilvēki izmanto sniegtos pakalpojumus.
8. Vasarā un pasākumu laikā ir liels klientu skaits, kas Latvijas uzņēmumie rada problēmas ar apkalpošānu.
9. Cenu palielināšānos/samazināšānos cilvēki sajūt. Vasaras sezonās ir acimredzams cenu paaugstinājums.
10. Liels darbinieku skaits ne sezonā paliek bez darba.
11. Sliktais ceļu stāvoklis arī ietekmē viesmīlības uzņēmumu apmeklētību.
12. Restorānā „Hercogs” arī ir novērojāmas sezonālās problēmas.Apmeklētāju skaits atšķīrās.
13. Sezonalitātes radītas problēmas restorāns „Hercogs” risina ar to ka piedalās dažādos pasākumos, kā , piemērām, „Ledus skulptūru festivāls”
14. Ziemas sezonā restorāns „ Hercogs” atgūst zaudēto peļņu piedāvājos dažādus citus pakalpojumus, piemēram, bankešu rīkošana.
15. Uzņēmuma popularizēšanai un klientu piesaistīšanai,restorāna „Hercogs” īpašnieks piedalās dažādos mārketinga izaugsmes pasākumos.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1346282
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register