Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977537
 
Evaluation:
Published: 16.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Naktsmītnes- viens no tūrisma sektoriem, to veidi    4
2.  Konkurence, tās veidi un nozīme    8
2.1.  Konkurences veidi    9
2.2.  Konkurences nozīme    15
3.  Naktsmītnes un to raksturīgais piedāvājums Jēkabpilī    15
3.1.  Naktsmītnes Jēkabpils pilsētā    15
3.1.1.  Viesnīca ’’Daugavkrasti’’    16
3.1.2.  ’’Hercogs Jēkabs’’    16
3.1.3.  Jēkabpils sporta centra naktsmītne ’’Vārpa’’    16
3.1.4.  Citrus SPA viesnīca    16
3.1.5.  Motelis ’’Ceļinieks’’    16
3.1.6.  Kempings ’’Radži’’    16
3.2.  Jēkabpils naktsmītņu raksturīgais piedāvājums    18
4.  Pieprasījums pēc naktsmītnēm Jēkabpilī    20
5.  Konkurences raksturojums Jēkabpils naktsmītņu sektorā    23
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
Extract

Tūrisms ir viena no saimniecības terciārā sektora nozarēm, kura ietver sevī daudzas ļoti būtiskas apakšnozares, piemēram, transportu, informācijas sistēmas, naktsmītnes un ēdināšanas uzņēmumus, tirdzniecības uzņēmumus, izglītību, kultūru u.c. Savukārt arī šīm apakšnozarēm ir savas apakšnozares, piemēram, lai veiksmīgi varētu darboties naktsmītnes, tām ir jāsadarbojas ar uzņēmumiem, kuri piegādā enerģiju, ar mēbeļu rūpnīcām, kur tiek izgatavotas mēbeles, lai viesnīcas telpas tiktu labiekārtotas, kā arī visa pamatā- celtniecības uzņēmumiem, lai tiktu uzcelta pati viesnīca (ja telpas nav nomātas).
Starp katru no tūrisma uzņēmumiem pastāv tiešā vai netiešā konkurence. Konkurence ir ekonomiska sacensība starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem, kas sacenšas viena veida vai aizstājamu preču ražošanā vai realizācijā. Arī starp naktsmītnēm ir konkurence, pat, ja vienā pilsētā atrodas tikai viena viesnīca, bet tai netālu- motelis. Tūristu iztērētā nauda motelī ir viesnīcas neiegūtais ieņēmums.
Sīkāk tiek izdalīti vairāki konkurences veidi: pilnīgā tirgus konkurence, monopols un monopsons, oligopols un oligopsons, monopolistiskā konkurence. Lai veiksmīgi uzņēmums spētu ’’noturēties uz ūdens’’, regulāri ir jāpēta savi konkurenti: kas viņiem jauns ieviests, kādas cenas (zemākas, augstākas), jācenšas tādā veidā uzlabot sava sniegtā pakalpojuma kvalitāte, jo viesis izvēlēsies labāko no visiem piedāvātajiem variantiem. Ja uzņēmums neseko līdzi konkurentu darbībai, tas var izrādīties zaudētājs.
Tā kā darba autore ir jēkabpiliete, un interesē viesnīcu darbība Jēkabpilī, tad tika izvēlēta tēma tieši par konkurenci- ’’Konkurence naktsmītņu sektorā Jēkabpilī.’’
Darba mērķis: izpētīt un raksturot konkurenci Jēkabpils naktsmītņu sektorā.
Darba uzdevumi:
1)Izstrādāt teorētisko daļu atbilstoši teorētiskajām atziņām,
2)raksturot naktsmītnes kā tūrisma sektoru un naktsmītņu veidus,
3)raksturot konkurences būtību, tās veidus un nozīmi,
4)izpētīt un raksturot naktsmītņu sektora piedāvājumu Jēkabpilī,
5)izpētīt un raksturot pieprasījumu pēc naktsmītnēm Jēkabpilī,
6)izpētīt un raksturot konkurenci, tās priekšrocības katrai Jēkabpils naktsmītnei,
7)Izteikt secinājumus un priekšlikumus.
Pētījuma veikšanai izmantotās metodes:
Literatūras izpēte un analīze;
intervija;
datu statistiskā apstrāde.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register