Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:995241
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.07.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kopsavilkums    4
1.  Informācija par uzņēmumu, tā vispārējs apraksts    5
2.  Piedāvāto pakalpojumu apraksts    6
2.1.  Viesnīcas „YYY” pakalpojumu apraksts    6
2.2.  Kafejnīcas „LLL” pakalpojumu apraksts    6
3.  Mārketinga analīze (Mārketinga koncepcija)    7
3.1.  Mērķa tirgus raksturojums    7
3.2.  Konkurence    8
3.3.  Mārketinga MIX    9
4.  Uzņēmuma vadība    11
5.  Finansu aprēķins    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

3.1.Mērķa tirgus raksturojums
Jelgavas pilsētas viesi no Latvijas un citām tuvākajām valstīm.
Dzimums: vīrieši un sievietes
Vecums: no bērniem līdz pensionāriem
Izglītība: vidējā, speciālā vai augstākā izglītība pieaugušajiem
Ģeogrāfiskais izvietojums: pilsētas
Pēc nodarbošanās: vienas dienas viesi, konferenču rīkotāji, atpūtnieki, studenti. Pieļaujam, ka mūsu viesnīcas pakalpojumus izmantos arī citi, mūsu mērķa tirgū neparedzētie cilvēki, tomēr mērķa tirgus aprakstā ietvertie paredzami kā regulāri pircēji un tāpēc viesnīcai un kafejnīcai nesīs lielākus ienākumus nekā citi pircēji.

Izveidotā mērķa tirgus pamatojums
• Piedāvātie pakalpojumi un pakalpojumu līmenis gan viesnīcā, gan kafejnīcā būs atbilstošs Eiropas standartiem
• Pakalpojumi nebūs orientēti uz viena vai otra dzimuma pārstāvjiem.
• Piedāvātie viesnīcas un kafejnīcas pakalpojumi būs pievilcīgi konferenču rīkotājiem, vienas dienas viesiem, atpūtniekiem, kā arī studentiem, kuri studē Jelgavā braucot no citām pilsētām un arī vietējiem iedzīvotājiem.
• Viesmīlības uzņēmums orientējas uz klientiem ar vidējo, speciālo vai augstāko izglītību, pamatojoties uz to, ka cilvēki ar zemāko izglītību maz ceļo un nav tik ieinteresēti apmeklēt jaunas un interesantas vietas kā cilvēki, kuri iegūstot izglītību ir ieinteresēti papildināt savas teorētiskās zināšanas.
• Savus klientus sagaidām no vidējām un lielām pilsētām, jo laukos dzīvojošie cilvēki mazāk ceļo, ir vairāk piesaistīti pie saimniecībām.

Uzņēmums savu mērķa tirgu nesadala segmentos, jo plāno vienotu mērķa klientūru, kas būs ieinteresēta viesnīcas pakalpojumu patērēšanā. Jo, ņemot vērā, ka tirgus segmentēšana tiek veikta tikai tāpēc, lai reaģētu uz specifiskām pircēju vēlmēm un vajadzībām, tas ir grūts, dārgs pasākums.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1324202
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register