Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100493
 
Evaluation:
Published: 28.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  BIZNESA PLĀNA ĪSS KOPSAVILKUMS    4
  UZŅĒMUMA APRAKSTS    5
  Uzņēmuma vēsture    5
  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
  Biznesa mērķis    8
  VADĪBA    9
  Uzņēmuma paredzamā organizatoriskā struktūra un vadības, locekļu uzskaitijums    9
  NOZARES RAKSTUROJUMS    10
  Statistikas dati par ēdināšanas uzņēmumiem un iedzīvotāju ienākumiem Latvijā    10
  Konkurentu analīze    11
  Uzņēmuma priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem    12
  UZŅĒMUMA, PRODUKTA RAKSTUROJUMS    13
  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    13
  Piedāvātie produkti, kvalitāte, prognozējamā cena, plānotie piegādātāji    14
  Produktu kvalitāte    14
  NOZARES RAKSTUROJUMS    15
  Konkurentu analīze    16
  SVID analīze    18
  Piedāvātie produkti un progozējamā cena    19
  MĀRKETINGA PLĀNS    25
  Produkta patērētāji    25
  Uzņēmuma cenu politika    25
  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums    27
  Efektīva interneta mārketinga stratēģija    27
  PROJEKTA REALIZĀCIJAS IZKLĀSTS    28
  Uzņēmuma atrašanās vieta    28
  Uzņēmuma atrašanās vietas pozitīvās un negatīvās puses    28
  Projekta realizācijai nepieciešamie tehniskie līdzekļi    29
  Darbinieku saraksts    29
  Problēmas un riski    31
  FINANSU PLĀNS    32
  Darbinieku atalgojums    32
  Uzņēmumā izmantojamie resursi    32
  Komunālie maksājumi    33
  PIELIKUMS    34
Extract

Uzņēmuma mārketinga stratēģijas īss raksturojums.
Efektīva interneta mārketinga stratēģija
Tā kā arvien vairāk patērētāju izmanto meklēšanas programmas un apmeklē mājaslapas, uzņēmumu interneta mārketinga stratēģijas vairs nevar atļauties ignorēt šos patērētāju paradumus.
Pircēju skaits, kas izmanto mājaslapas un meklēšanas programmas ar mērķi uzzināt sīkāku informāciju par produktu turpina pieaugt. Daļa pircēju turpat internetā arī produktu nopērk, kamēr citi – ievāc informāciju pirms konkrētās vietas apmeklēšanas vai pasūtījuma veikšanas.
Uzņēmumi, kas vēlas izdzīvot, saprot, ka viņiem ir jārada sava uzņēmuma klātbūtne internetā. Interneta mārketinga izmantošana ir arī „zaļi domājoša” uzņēmuma stratēģija, jo internets ne tikai uzlabo efektivitāti, bet arī nepiesārņo vidi.
Tomēr uzņēmumam ar mājaslapu vien nepietiek. Konkurence internetā sāk pieaugt. Gudri uzņēmēji jau ir sapratuši, ka internetā var tikt pielietoti arī tradicionālā mārketinga paņēmieni, tomēr tiem ir jābūt pielāgotiem interneta patērētāju vajadzībām.

Tiešais mārketings
Pamatā galvenais mārketinga un reklāmas mērķis ir palielināt patērētāju pievērsto uzmanību zīmolam. Turklāt laikrakstu un katalogu reklāmas efektivitāte samazinās, jo samazinās preses abonentu skaits, kā arī patērētāji restorānu, ārstu un mazumtirdzniecības veikalu meklējumos sāk izmantot internetu. Tā kā mājaslapas efektivitātes ziņā sāk pārspēt tradicionālās reklāmas formātus, tad arī uzņēmēji izvēlas interneta vidi.

Efektīvas mājaslapas
Pircēji internetā nāk un aiziet ar vienu peles klikšķi. Mājaslapas apmeklētāju plūsmas ātrums pieprasa uzmanību piesaistošus un noturošus mehānismus. Ja tirgotājs nesaprot konkrētā patērētāja vajadzības, uzņēmums ir zaudējis klientu un darījumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1246292
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register