Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:106606
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Korporatīvās kultūras jēdziens    4
2.  Korporatīvās kultūras ieviešana un nozīmīgums    10
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra un avoti    14
Extract

Kultūra ir fenomens, kas netiek ģenētiski mantota, bet gan apgūta socializācijas rezultātā. Mūsdienās, kad cilvēki savas lielāko dzīves daļu pavada darbā, uzņēmumu vadītājiem ir svarīgi, lai cilvēki tajā justos piederīgi. Tāpat ir jāveicina darbinieku lojalitāti un uzticību savam uzņēmumam. Lai uzņēmums spētu veiksmīgi darboties, darbiniekiem jādarbojas kā vienai komandai, kam ir kopīgi mērķi, kopīgas vispārcilvēciskas vērtības un savstarpēja cieņa. Ja starp kolēģiem ir šādas sajūtas, var jau teikt, ka ir nosprausts pamats veiksmīgai korporatīvajai kultūrai uzņēmumā.
Turklāt jo labāks ir darba klimats starp kolēģiem, jo viņi ir apmierinātāki ar darba vietu, kas rezultātā noved pie augstākas produktivitātes, labākas klientu apkalpošanas. Tas savukārt transformējas klientu apmierinātības līmeņa paaugstināšanā, kas nozīmē lielāku tirgus segmentu, apgrozījuma paaugstināšanas un peļņas palielinājumu. Tātad korporatīvā kultūra sekmē uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanos.
Veidojot vienotu korporatīvo kultūru uzņēmumā, ir svarīgi, lai šis process neveidotos mākslīgi, lai neveidotos pretestība. Darbiniekus ir svarīgi informēt par notiekošo, par pieņemtajiem lēmumiem, kā arī viņiem ir jābūt saprotamam un pieņemam, kāpēc uzņēmums virzās tieši šādā virzienā. Tādēļ ļoti nozīmīgs faktors korporatīvās kultūras izveidē svarīga ir iekšējā komunikācija. Korporatīvās kultūras veidošanas process ir sarežģīts process, jo ne vienmēr var pārņemt citu uzņēmumu pieredzi tās ieviešanā, it sevišķi, ja tie ir ārvalstu uzņēmumi. Jo korporatīvās kultūras veidošanas procesā ir svarīgi ņemt vērā savas valsts apstākļiem, vēsturiskajai attīstībai, politiskajiem un ekonomiskajiem faktoriem, kā arī, ļoti svarīgi – savas tautas mentalitātei un kultūras līmenim.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register