Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:124555
 
Evaluation:
Published: 03.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    3
1.  Analitiskā apskata daļa    6
1.1.  Izmaksu jēdziens    6
1.2.  Izmaksu dažādas klasifikācijas    6
1.3.  Izmaksu klasifikācija pēc to funkcijam un rakstura    12
1.4.  Izmaksu vērtēšanas metodes    14
1.5.  Produkcijas pašizmaksa    16
1.5.1.  Pašizmaksas nozīme    16
2.  Aprēķnu daļa    19
2.1.  Produkcijas vienības pašizmaksu aprēķins    19
2.2.  Izmaksu vērtējums ar LIFO, FIFO un perioda vidējās svērtās cenas metodēm    23
2.3.  Peļņas vai zaudējumu aprēķini    24
2.3.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins (pēc laika perioda metodes)    24
2.3.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins (pēc apgrozījuma izmaksu metodes)    27
  Secinājumi    32
  Bibliogrāfiskais saraksts    33
Extract

Darbs ir izstrādāts priekšmetā “Uzņēmējdarbības ekonomika” un tā tēma ir „Izmaksas uzņēmējdarbībā, to noteikšana”.
Kursa darbā tiek apskatīts, kas izmaksu jēdziena skaidrojums un to nozīme uzņēmējdarbibā, vairākas izmaksu klasifikācijas, pašizmaksas nozīme, materiālu izmaksu vērtēšanas metodes. Ir apskatīti konkrēti praktiskie piemēri pašizmaksas aprēķiniem, materiālu izmaksu vērtēšanas metodēm un peļņas vai zaudējumu aprēķiniem.
Uzņēmējdarbības izmaksu nozīmīgums ir ļoti svarīgs faktors visā uzņēmējdarbībā. No uzņēmējdarbības ieņēmumiem un izdevumiem ir atkarīgs tas, vai uzņēmums funkcionēs un būs turpmāk augošs.
Uzņēmuma izmaksas ir galvenais un vienlaikus īpaši sarežģīts uzņēmuma veidošanas un attīstības elements. Tieši no to rūpīgiem pētījumiem un sekmīga praktiska pielietojuma ir atkarīga ražošanas un atsevišķu produktu rentabilitāte, produkcijas pašizmaksas pazemināšanas rezervju atklāšana, produkcijas cenu definēšana, kā arī lēmuma pamatojumu par jauno produktu veidu ražošanu un noņemšanu no ražošanas novecojušo.
Komerciālu uzņēmumu vairākums, pirms uzsākt ražošanu, kā savu pamatmērķi iezīmē peļņas gūšanu. Uzņēmuma peļņa ir ļoti atkarīga no produkcijas cenas un tās ražošanas izmaksām. Produkcijas cena tirgū ir pieprasījuma un piedāvājuma mijiedarbības rezultāts. Pilnīgās konkurences apstākļos produkcijas cena nevar būt zemākā vai augstākā pēc ražotāja vai pircēja vēlmes - tā izlīdzinās automātiski.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1145185
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register