Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126369
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Praktiskā daļa    4
1.1.  Biznesa plāna nozīme    4
1.2.  Biznesa plāna kopsavilkums    5
1.3.  Uzņēmuma apraksts    6
1.4.  Produkta vai pakalpojuma raksturojums    7
1.5.  Mārketinga plāns    9
1.5.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    10
1.5.2.  Konkurence un citi ietekmes veidi    11
1.5.3.  Mārketinga sratēģija    12
1.5.4.  Tirgus pētījumi    13
1.5.5.  Apgrozījuma prognozes    14
1.6.  Ražošanas plāns    15
1.7.  Uzņēmuma vadīšanas un darbībasorganizēšanas plāns    16
1.8.  Riska novērtējums    17
1.9.  Finansu plāns    18
2.  Aprēķinu daļa    19
  Secinājums    34
  Izmantotā literatūra    35
Extract

Kursa darba temats ir “Biznesa plāns”.
Kursa darba mērķis ir izpētīt biznesa plāna sastāvdaļas un pielietot tas praksē. Darbā tiek apskatīti jautājumi un problēma, kuras uzņēmējam jāņem vērā, gatavojot biznesa plānu.
Biznesa plānu izstrādā uzņēmēji, kuri gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, kā arī jau agrāk uzsākuši to, jo uzņēmējdarbība ir ārkārtīgi dinamiska pārmaiņās, un katrā darbības posmā bieži ir jāsastopas ar atšķirīgām problēmām, kas rodas uzņēmumā, kā arī ārpus tā.
Biznesa plāns vispārējā izpratnē ir iecerētās vai uzsāktās uzņēmējdarbības apraksts, kas ietver informāciju par uzņēmējdarbības mērķiem, produkciju vai pakalpojumiem, tirgus stratēģiju, vadīšanas un darbības organizēšanas struktūru, ražošanas procesu, finansu vajadzībām un rezultātiem.
Biznesa plāns ir:
1.Kā komunikācijas līdzeklis starp uzņēmējiem un ieguldītājiem;
2.Kā neaistājams uzņēmējdarbības vadīšanas līdzeklis;
3.Kā līdzeklis pārbaudīt idejas, to realitāti un risinājumu saprātīgumu.
Biznesa plāns jāizstrādā uzņēmējam personiski. Tas nenozīmē, ka nevar tikt pieaicināti konsultanti un eksperti, gluži otrādi, pieredzējuši uzņēmēji cenšas vienmēr piesaistīt ekspertus un konsultantus, par to sevišķi ieinteresēti ieguldītāji.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register