Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:129056
 
Evaluation:
Published: 30.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma vēsture un uzņēmējdarbības forma    4
3.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    5
4.  Uzņēmuma struktūra    7
5.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides analīze    10
5.1.  Uzņēmuma ārējā vide    10
5.2.  Uzņēmuma iekšējā vide    11
6.  Darbinieku motivēšana uzņēmumā    14
7.  Uzņēmuma darbības kontrole    15
8.  Uzņēmuma vadīšanas stili    17
9.  Neformālās grupas uzņēmumā    18
10.  Uzņēmuma kultūra    19
11.  Izmantotā literatūra    21
Extract

Neformālās grupas:
1. Spiningotāju grupa ( apmeklē 10 – 15 cilvēki)
2. Mušiņmakšķernieku grupa ( 6 darbinieki)
3. Sporta komanda „SALMO” – izveidota 2005. gadā ( 8 cilvēki)
Neformālo grupu veidošanās ir laba iespēja paskatīties vadītājam uz saviem darbiniekiem no cita skatu punkta.. Tāpat kā darbs, arī neformālā grupa saista šos cilvēkus, kam ir kopīgas intereses un mērķi. Darbinieki ir ne tikai saliedēti konkrētajā grupā, bet iespējams spēj arī strādāt daudz kvalitatīvāk 100% paļaujoties vienam uz otru, jo savstarpējā uzticēšanās jebkurā uzņēmumā ir svarīga.

10. Uzņēmuma kultūra
Tāpat kā citos uzņēmumos arī SIA„SALMO” pastāv sava kultūra, kas attiecas gan uz darbiniekiem, gan uz vadību, un, protams, uz klientiem. Uzņēmuma kultūra ir organizācijas vadošā pārliecība par vērtībām (SIA„SALMO” tās ir : ienesīgums, saistības, klientu vēlmes, partnerība, ilgtspējība), sociālām normām, mītiem, rituāliem, vadības stilu. Uzņēmuma kultūra ir organizācijas darbinieku uzvedība, adaptācija sociālā vidē.
SIA„SALMO” kultūra iedalīta 3 līmeņos:
1) ārējā fiziskā realitāte, kas var izpausties organizācijas tēlā, reklāmas psiholoģijā, darbinieku apģērbā un citādi.
2) Sociālā realitāte raksturo sociālo normu un vērtību apzināšanās, to pieņemšana un ievērošana uzņēmumā(kopēja valoda, tradīcijas, ideoloģija, iesaistīšanās neformālajās grupās)
3) Individuālā realitāte ir cilvēku pieņēmumi par vidi, savstarpējām attiecībām, citu cilvēku uztveri, realitāti, laiku, telpu un citiem aspektiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1341082
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register