Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143801
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  STRATĒĢIJA UN STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS    4
1.1.  STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESA ATTĪSTĪBA    5
1.2.  STRATĒĢISKĀS VADĪŠANAS PROCESS    6
1.2.1.  Stratēģiskā virziena noteikšana    7
1.2.2.  Vides analīze    7
1.2.3.  Stratēģijas formulēšana un īstenošana, vērtēšana un kontrole    8
2.  UZŅĒMUMA “JAUNKRASTI” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    10
2.1.  SABIEDRĪBAS DARBĪBAS MĒRĶI UN VEIDI    11
2.2.  SABIEDRĪBAS TIESĪBAS UN PIENĀKUMI    13
2.3.  SABIEDRĪBAS DALĪBNIEKI    14
2.4.  SABIEDRĪBAS PAMATKAPITĀLS    15
2.5.  SAIMNIECĪBAS PĀRVALDE    16
2.6.  GADA PĀRSKATS, BILANCE UN PEĻŅAS SADALE    17
2.7.  AUGKOPĪBAS PRODUKCIJAS RAŽOŠANA UN REALIZĀCIJA    18
2.7.1.  Kāposti    19
2.7.2.  Ziedkāposti    20
2.7.4.  Zemenes    22
2.8.  FINANSIĀLĀS DARBĪBAS Z/S “JAUNKRASTI”    24
2.9.  SAIMNIECĪBAS SWOT ANALĪZE    26
2.9.1.  Saimniecības iekšējo faktoru analīze    27
2.9.2.  Saimniecības ārējo faktoru analīze    28
3.  Z/S “JAUNKRASTI” PRODUKTU STRATĒĢISKĀ ANALĪZE    30
  SECINĀJUMI    39
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    40
Extract

Stratēģija nosaka organizācijas ilgtermiņa mērķus, kā arī resursus, kas nepieciešami šo mērķu sasniegšanai, un to sadali Stratēģiskie mērķi ir saistīti ar uzņēmuma konkurētspējas nostiprināšanu kopējā tirgū. Šajā procesā arvien vairāk būtisks kļūst ieinteresēto personu un iestāžu viedoklis un attieksme, jo galveno stratēģisko mērķu attīstību ietekmē gan iekšējās ieinteresētās puses (darbinieki, menedžeri), gan ārējās ieinteresētās puses (klienti, piegādātāji, konkurenti, kreditori, valdība un visa sabiedrība kopumā).
Uzņēmuma stratēģiskie mērķi ir cieši saistīti ar finansiāliem mērķiem,( uzņēmuma finansu uzlabojumiem nepieciešamie pasākumi, kas ir svarīgi uzņēmuma pastāvēšanai).
Uzņēmuma attīstību lielā mērā ietekmē ārējā vide – demogrāfiskie faktori, politika, sociālie un kultūras notikumi, bet šos faktorus uzņēmējiem ir grūti ietekmēt, tāpēc tiem ir jācenšas pielāgoties.
Turpretim saražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma kvalitātes uzlabošana pozitīvi ietekmē tirgus daļu, paaugstinot uzņēmuma reputāciju, līdz ar to ir iespējama produkcijas cenas palielināšanās. Iepriekšminēto faktoru ietekmē organizācijā notiek ekonomija uz apjoma rēķina, kas ir no peļņas pieauguma avotiem.
Jebkuras stratēģijas pamatā ir situācijas apzināšana – situācijas izpēte, analīze, noskaidrotas problēmas, iespējamās tendences – kam seko ideja un projekta attīstība. Savukārt projekta realizēšanai ir nepieciešami vairāki resursi, kuru ieguve ir atkarīga no konkrētās stratēģijas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1129130
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register