Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:143957
 
Evaluation:
Published: 18.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmumā veikto pārmaiņu raksturojums un rezultāti    4
  Nobeigums    9
Extract

NOBEIGUMS
Apkopojot informāciju par uzņēmumā SIA „Sonelli” veiktajām pārmaiņām, autore secina, ka pasaules ekonomikas krīze uzņēmuma darbību ietekmējusi vairāk pozitīvi, kā negatīvi, palīdzot optimizēt salona izdevumus kā telpu noslogojuma, tā darba laiku ziņā.
Izskatās, ka tā sauktie „treknie gadi” bija „iemidzinājuši” vadības modrību un nelika koncentrēties uz optimizāciju, bet gan vienkārši baudīt vieglo peļņu. Uzņēmumā veikto pārmaiņu iemesls – izmaksu samazināšana.
Uzņēmuma vadības oriģinālā pieeja taupības režīmam telpu maksimāla noslogojuma ziņā ir apbrīnas vērta un pierāda, ka, ja vajadzība spiež, var atrast efektīvu risinājumu, lai peļņu nestu katrs uzņēmuma īrētais kvadrātmetrs.
Vadība pauž nožēlu par darbinieku aiziešanu, jo darbu uzteica kā ļoti labi, tā viduvēji meistari, katrs ar savu klientūru, ko paņēma līdzi promejot. Prasmīgi meistari ar savu klientu loku ir zelta vērti, taču tādus atrast un noturēt ir ļoti grūti, lielākoties tie apzinās savu vērtību un bieži vien izmanto savu stāvokli savtīgos un mantrausīgos nolūkos, pat nedaudz pārspīlējot savu nozīmību.
Patreiz salons ir nostabilizējies un praktiski sasniedzis pirmskrīzes finanšu rādītājus.
Tiesa gan nav samazinājusies biežā kadru mainība, kas izskaidrojama ar vadības paviršo attieksmi pret personālu, jo, piemēram, ieviešot pārmaiņas tā pārsvarā rīkojas autoritāri un ne pēc principa „darbība – pārbaude – darbība”, pēc katras darbības neveicot darbinieku apmierinātības maiņas izpētei kā arī lieki netērējot laiku nākotnes vīzijas skaidrošanai. Vadība savu nostāju skaidro ar faktu, ka krīzes apstākļos visi ļoti labi apzinās vienīgo nākotnes vīziju un tā ir „izdzīvot”. Pārmaiņu mērķu sasniegšanas kritēriji krīzes apstākļos, pēc kuriem tika uzraudzītas pārmaiņas, bija uzņēmuma finanšu rādītāji.
Vienīgās pārmaiņas, kas tika realizētas sistemātiski ir modes dizainera produkcijas ieviešana salonā, visas pārējās pārmaiņas notikušas ātri un darbinieku šoka pavadītas, bez pārejas posmiem, taču uzskatu, ka tieši šāda direktīva pieeja sarežģītos krīzes apstākļos ir attaisnojama un patiesībā varētu būt pati piemērotākā, piekopjot autoritāru vadības stilu.
Apjomīgo veikto pārmaiņu izdošanās iemesls – vadības saskaņotais darbs, jo neskatoties uz darbinieku atbalsta trūkumu, uzņēmums ir pārdzīvojis krīzi un nostabilizējies.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register