Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160853
 
Evaluation:
Published: 27.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma vispārīgais raksturojums    4
  Galvenie uzņēmuma riski    5
  A/S Bite Latvija pozitīvie un negatīvie riski    8
  Riska vadības metodes    10
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
  Pielikums    15
Extract

Nosakot un analizējot biznesa riskus, vadība var iegūt uzņēmuma panorāmas attēlu. Ja riska vadības process ir efektīvs un aptver visas uzņēmuma darbības sfēras, tas vadībai palīdz izprast kompānijas funkcionēšanu un tās īpašības, kā arī norāda uz vislabākajiem ceļiem izvirzīto mērķu sasniegšanai.
Kompānijām, nosakot riskus, pēc iespējas pilnīgāk ir jāizvērtē sava saimnieciskā darbība. Bieži rodas jautājums par to, kas ir svarīgāk – identificēt riskus vai spēt tos novērtēt. Pasaules biznesa prakse nepārprotami rāda, ka uzņēmumu neveiksmju galvenais iemesls ir nespēja noteikt riskus. Ja tie ir zināmi, tad kompānijas parasti atrod speciālistus, kuri spēj skaitliski novērtēt riskus, un atbildība par riskiem tiek pārcelta. Tajā pašā laikā jāatzīst, ka būtiskākais pēc risku identifikācijas ir to vadība. Tādēļ ir ļoti svarīgi sadalīt riskus pēc prioritātēm, lai varētu optimizēt vadības izmaksas.
Jaunam uzņēmumam pastāv lielāki riski salīdzinājumā ar uzņēmumiem, kuriem ir jau sava pieredze konkrētajā tirgū. Es izvēlējos mobilo sakaru uzņēmumu, A/S Bite Latvija, jo šis uzņēmums ir pavisam jauns un tam ir jāattīstās, jāpārliecina klienti par savu pakalpojumu kvalitāti, tādēļ šim uzņēmumam katrs risks ir iespējami svarīgākais.
Darba mērķis: izanalizēt A/S Bite Latvija galvenos riskus.
Darba uzdevumi mērķa sasniegšanai:
Identificēt galvenos riskus;
Analizēt pozitīvos un negatīvos riskus;
Identificēt uzņēmuma galvenajiem riskiem, riska vadības metodes, sastādīt riska novēršanas pasākumus.

A/S Bite Latvija ir mobilo sakaru operators, kas 2005. gada septembrī uzsācis savu darbību Latvijā.
Neliels ieskats A/S Bite Latvija vēsturē: 2005. gada septembrī Bite sāk piedāvāt savu pirmo reālo produktu - priekšapmaksas sarunu karti TOXIC. Novembrī "Bite Latvija" atklāj savu mazumtirdzniecības tīklu - Rīgā un Daugavpilī, darbu sāk pirmie 10 saloni. Gada beigās uzņēmums jau sveic savu 50 000 klientu. 2006. gads ir uzņēmuma grūtākais laika posms – jānodrošina tīkla pieejamība līdz pat 70% no valsts teritorijas, jāpiesaista klienti. Jūlijā klientu skaits jau sasniedz 100000 tūkstošus. 2007. gadā uzņēmuma tīkla pārklājums sasniedz 90% no valsts teritorijas. 2008. gadā tīkla pārklājums ir 98%.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir „Sniegt klientiem pašu labāko. Katru dienu.” …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1130166
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register