Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:162999
 
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Par “Čili picu”    4
2.  “Čili pica” iespējamie riski un to raksturojums    6
3.  Risku realizācijas iespējamība, iespējamie zaudējumi, risku vērtējums    8
4.  Identificēto risku vadība    10
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Savā darbā picērijai es izvirīju 12 riskus, kas saistīti ne tikai ar tās profesionālo cpecifiku, bet arī ar kopējo situāciju valstī, citām no picērijas neatkarīgām parādībām. Tie ir gan pozitīvi riski, kas var veicināt uzņēmuma attīstību, gan negatīvi, kas savukārt var radīt zaudējumus. Manis apskatītie negatīvie riski ir: konkurentu skaita pieaugums, ekonomiskais risks, mārketinga risks, dabas risks, likumdošanas risks, tehnoloģiskais risks, ugunsdrošības risks, medicīniskais risks un finanšu risks. Pie pozitīvajiem riskiem var pieskaitīt konkurenci, jaunu tehnoloģiju ieviešanu, dažādas akcijas klientiem kā arī jaunu filiāļu atvēršanu.
Konkurentu skaita pieaugums. Riska cēlonis ir pašreizējo konkurentu darbības paplašināšanās, lai iegūtu lielāku tirgus daļu un peļņu. Konkurentiem paplašināšanās nesagādātu lielas problēmas, jo ir zemas ieiešanas barjeras un apkalpošana vienmēr būs ienesīgs bizness. Riska iespējamās sekas ir tirgus daļas samazināšanā, līdz ar to arī peļņas samazināšanās.
Ekonomiskais risks. Galvenais riska cēlonis ir ekonomiskās situācijas paplašināšanās Latvijā, kā arī globālā ekonomiskā krīze. Sekas kas rodas šī riska iestāšanās gadījumā ir peļņas samazināšanās, un pat iespējama mazāko filiāļu slēgšana.
Mārketinga risks. Cēlonis ir pārāk maza reklāma, un nepilnīga reklāmas kampaņa. Praktiski nav reklāmas presē, vai arī uz kādiem reklāmas stendiem pilsētās. Galvenās sekas ir potenciālo klientu zaudēšana un līdz ar to arī iespējamās peļņas zaudējums.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1145394
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register