Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:172139
 
Evaluation:
Published: 27.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    3
1.1.  Darbības apraksts    3
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Darbība    6
4.  Struktūra, tiesības un pienākumi    10
2.  MĀRKETINGA PĒTĪJUMI    13
1.1.  Mārketinga pētījumu veidi    13
1.1.1.  TNS Atlas™    13
1.1.2.  Semiometrija    13
1.1.3.  Patēriņa un attieksmes pētījumi    13
1.1.4.  Marku tēla pētījumi    14
1.1.5.  Monitortipa pētījumi    14
1.1.6.  IT pakalpojumu izmantošana    14
1.1.7.  F-Monitors: Latvijas mājsaimniecību finanšu un patēriņa ieradumu pētījums    14
1.1.8.  Klientu apmierinātība    14
1.1.9.  Darbinieku apmierinātība    15
1.1.10.  Reklāmu testi    15
1.1.11.  Produktu testi    15
1.1.12.  Noslēpumainais klients    15
1.2.  Pētnieciskās metodes    15
1.2.1.  Kvalitatīvās pētījumu metodes    15
1.2.2.  Kvantitatīvās pētījumu metodes    16
  NOBEIGUMS    17
  PIELIKUMI    18
Extract

Nozares praksi strādāju uzņēmumā „TNS Latvia”. Prakses ilgums bija 13 nedēļas, kuru laikā bija jāizprot uzņēmuma darbības shēma un jāiesaistās tajā. Uzņēmuma atrašanās vieta ir Centrā, Kronvalda bulvārī 3/2. Manuprāt, vietas izvēle ir ļoti pārdomāta, jo darbs saistīts ar klientiem un ikvienam ir ērti atbraukt. Turklāt uzņēmumam pieder septiņas bezmaksas autostāvvietas, kas paredzētas klientiem. Uzņēmums izvietots trijos stāvos, pirmajā stāvā atrodas sekretāre un dažas telpas, kas paredzētas kā pētījumu norises vietas, otrajā stāvā izvietoti darbinieku kabineti un trešajā stāvā ir telefonzāle, kurā savu darbu dara intervētāji. Uzņēmumam ir sava virtuvīte, kurā izvietots arī kafijas automāts darbinieku labklājībai. TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. Vairāk par mārketinga pētījumiem aprakstīšu otrajā nodaļā.
TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs.
TNS Latvia strādā 64 pilna laika darbinieki un vairāk kā 160 intervētāji. Uzņēmuma darba laiks ir no 9:00 līdz 21:00, kas dod iespēju intervētājiem strādāt vairākās maiņās. Daudzi studenti strādā par intervētājiem un tas man liekas ļoti piemērots darbs studiju laikā.
Uz vakantajām Projektu vadītāju un Internal projektu vadītāju vietām vispirms tiek izsludināts uzņēmuma iekšējais konkurss, kurā var pieteikties visi ieinteresētie darbinieki. Ja uzņēmuma iekšienē sekmīgu kandidātu nav, meklēšanai tiek izmantoti citi resursi. Amats var darbiniekam tikt piedāvāts arī pēc vecāko kolēģu iniciatīvas.
Projektu vadītāja un Internal projektu vadītāja amati atšķiras ar kvalifikācijas un stāža prasībām, un lielākoties kā Internal projektu vadītāji strādās uzņēmumā jaunāko darbinieki un/vai ar mazāku pieredzi projektu vadībā.
Lai kļūtu par Vecāko projektu vadītāju, papildus vispārpieņemtajām prasībām šajā amatā jāizpildās sekojošiem nosacījumiem:
1) stāžs Projektu vadītāja amatā - vismaz 3 gadi;
2) pārzina metodoloģijas un spēj ar tām strādāt;
3) var patstāvīgi strādāt ar klientiem;
4) apveltīts ar inciatīvu;
5) spēj kvalitatīvi strādāt ar vairākiem projektiem vienlaicīgi;
6) maģistra grāds saistītajās zinātnēs (var būt maģistrants, bet ar nosacījumu, ka grāds paredzētajā laikā jāiegūst);
7) tiešais vadītājs, attiecīgais projektu direktors, rekomendē.
Lai kļūtu Projektu direktoru, Vecākajam projektu vadītājam jābūt orientētam uz izaugsmi un attīstību, apveltītam ar īpašu inciatīvu, ieinteresētam pierādīt sevi komandas vadībā un pozicionēt sevi kā ekspertu, un šāda vēlme līdz ar priekšlikumiem projektu vadības darba pilnveidošanai jāizsaka uzņēmuma vadībai. Lēmums tiek pieņemts, balstoties uz iesniegtajiem priekšlikumiem un uzņēmuma nepieciešamību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1130858
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register