Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:180555
 
Evaluation:
Published: 11.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārīga informācija par sulu bāru ,,ZUMO,,    4
1.1.  Aktuālā sulu bāra ,,ZUMO,, uzņēmuma problēma    4
1.2.  Aktuālās problēmas risināšanas metode    5
2.  Teorētiskā bāze tirgus izpētē    6
2.1.  Tirgus veidi un klasifikācija    6
2.2.  Datu vākšana tirgus izpētes rezultātu apkopošanai    7
2.3.  SVID analīzes raksturojums    9
3.  Sekundāro datu izpēte un analīze    10
3.1.  Sekundārie ārējie dati    10
3.2.  Secinājumi no iegūtajiem sekundārajiem datiem    13
4.  SVID analīze SIA ,,ZUMO,,    14
5.  Primāro datu izmantošanas metodes    16
5.1.  Novērošanas metode    16
5.2.  Slepenais klients/pircējs    17
6.  Aptaujas naketas apkopojošie dati    29
7.  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
  Pielikums    27
Extract

7. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI.
Pamat jautājums visa darba gaitā bija-kā palielināt ienākumus uzņēmuma un piesaistīt vairāk klientus?
No gūtās informācijas var izvirzīt šādus secinājumus un priekšlikumus.
1)Uzņēmums neatrodas klientu apmeklētā ēkā, tas atrodas dzīvojamajā
Rajonā pilsētas vidū.
Mainīt sulu bāra ,,ZUMO,, tirdzniecības vietu.
2)Pie sulām un kokteiļiem piedāvāt uzkodas, saldumus-paplašināt piedāvājuma klāstu.
Jo sulu bāru apmeklē daudz bērni un bērniem ļoti garšo saldumi un dažādi našķi. Kā arī domājams, kundzes gados labprāt pie kokteiļa vai sulas nobaudīs kādu kārumiņu.
3)Ieviest tirdzniecībā karstos dzerienus-kafiju ziemas periodā, saldējuma kokteiļus siltajā gada laika periodā.
Šie produkti būs sezonas produkti, bet tie nesīs lielākus ienākumus.
4)Komunikablu, atvērtu pārdevēju/bārmeni.
Tas klientam radīs ērtuma sajūtu, nevis neveiklību un nepatiku.
5)Vairāk reklamēt savu uzņēmumu.
Izbietot reklāmas plašsaziņas līdzekļos-internetā, avīzēs, žurnālos. Vasarā darboties izbraukumu tirdzniecībā, jo uz svētkiem pilsetas, vai tirdziņiem šie produktiem būs noiets un tādā veidā arī klienti tiks iepazīstināti ar sulu bāru ,,ZUMO,,
6)Uzņēmumam vajadzētu tirgot dabīgās sulas jau gatavā …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register