Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218770
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Darbība starptautiskajos uzņēmumos ir ļoti sarežģīta un komplicēta. Tas ir saistīts ne tikai ar lielo darbinieku skaitu, dažādās valstīs, bet arī ar to, ka katrā valstī ir savas īpatnības un katra uzņēmuma struktūrvienība ir atsevišķa organizācija, kas ne vienmēr spēj ar citām struktūrvienībām veidot vienu kopīgu organizāciju. Tieši tāpēc rodas problēmas, izlemt par to, vai nepieciešama vienota personāla vadības stratēģija starptautiskas organizācijas meitas uzņēmumos. Ja organizācijas meitas uzņēmums ir radniecīgs mātes uzņēmumam, tad problēmas ar vienotas personāla vadības stratēģijas izveidošanu un uzturēšanu ir mazākas. Nepieciešams izstrādāt bāzes stratēģiju, kuru pēc tam pielāgo meitas uzņēmums savas organizācijas kultūras prasībām.
Savukārt, ja meitas uzņēmums būtiski atšķiras no mātes uzņēmuma (piemēram, meitas uzņēmums ir mātes uzņēmuma veidots riska uzņēmums, vai arī pārstāv citu nozari), tad vienota personāla vadības stratēģijas ieviešana jau radīs lielākas problēmas, jo meitas uzņēmums jutīsies vairāk autonoms, nejutīs ciešu saiti ar mātes uzņēmumu. Tas savukārt izraisīs to, ka meitas uzņēmumā radīsies neapmierinātība ar to, ka mātes uzņēmums- kas viņu skatījumā ir pavisam cits uzņēmums- jaucas viņu iekšējās lietās un parāda savu pārākumu. Pat labi veidotās darbinieku attīstības programmas, kurās būs ieviesta dzīvē darbinieka rotācija, radīs tikai neapmierinātību, jo to rezultātā „spožie prāti” aizplūdīs uz mātes uzņēmumu, samazinot meitas uzņēmuma konkurētspēju.
Šajā gadījumā, lai saglabātu abu uzņēmumu konkurētspēju, personāla vadības stratēģija jāizstrādā, balstoties uz visaptverošas kvalitātes vadību. Visaptveroša kvalitātes vadība ir tāda uzņēmuma iekšējā kultūra, kurš ir apņēmies, nepārtraukti pilnveidojoties, sasniegt klientu apmierinātību. Šī kultūra atšķiras dažādās ražošanas vai pakalpojumu sniegšanas nozarēs, kā arī dažādās valstīs, bet tai ir vienoti būtiskie principi, kas tiek ieviesti, lai nodrošinātu uzņēmumam lielāku tirgus daļu, palielinātu ienākumus un samazinātu izmaksas. Visaptveroša kvalitātes vadības filozofija uzņēmumam ir veids, kā izpildīt visu ieinteresēto pušu vēlmes un gaidas efektīvi un produktīvi, nepārkāpjot ētiskās vērtības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,20 €
Work pack Nr. 1336106
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register