Veicot darbību jebkurā jomā, katram uzņēmumam ir svarīgi izpētīt vidi, kurā tas nodarbojas, izanalizēt savas iespējas konkurentu vidū, izmeklēti plānot savu darbību un veiksmīgi sadarboties ar ieinteresētām grupām, lai nodrošinātu efektīvu uzņēmuma darbību, jo tieši no ieinteresētām grupām ir atkarīga uzņēmuma saražotās produkcijas kvalitāte, pieprasījums tirgū, uzņēmuma reputācija un vispār veiksmīga sadarbība.
Studiju darba projekta izstrādes objekts ir viens no vadošajiem pārtikas nozares ogu un augļu pārstrades uzņēmumiem Latvijā SIA „Pure Food”. Pētījuma priekšmets ir uzņēmuma ieinteresēto grupu paaugstināšanas projekts.
Šī studiju darba mērķis ir projekta izstrāde uzņēmuma darbībā ieinteresēto grupu stratēģiskās vadīšanas uzlabošanai.
Mērķa sasniegšanai tiks veikti sekojoši uzdevumi:
Vispārējs uzņēmējdarbības novērtējums Latvijā;
Pārtikas nozares nozares īsa analīze;
SIA „Pure Food” vispārīgā izpēte un analīze;
Izanalizēt uzņēmuma stipras un vājas puses, tā iespējas tuvākai darbībai;
Iespējamo uzņēmuma darbībā ieinteresēto grupu novērtēšana un pētījumu metožu apzināšana;
SIA „Pure Food” darbībā ieinteresēto grupu identificēšana un klasificēšana;
Iespējamo stratēģiju izstrāde SIA „Pure Food” darbībā ieinteresēto grupu vadīšanai.
Uzdevumu izpildei darbā tika izmantotas sekojošas pētījumu metodes:
PEST analīze;
SVID analīze;
Ieinteresēto grupu identificēšana un sadalījums;
Ieinteresēto grupu novērtēšana.…