Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:230060
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Produktu raksturojums    4
  SVID analīze    7
  Vispārējs industrijas raksturojums    8
  NACE klasifikators    8
  Industrijas robežas    8
  Iekļūšanas un izkļūšanas barjeras    9
  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    9
  Svarīgākie resursi    9
  Ietekmējošie (veiksmes) faktori    10
  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    10
  Valsts politika, regulējumi nozarē    10
  Pieprasījuma īpatnības, stabilitāte    11
  Saistošās nozares    11
  Konkurentu analīze    12
  Tiešie konkurenti    12
  Netiešie konkurenti    13
  Potencionālā konkurence    13
  Statistisko datu analīze    14
  Iespēju un draudu (ID) analīze    16
  Secinājumi    17
  Informācijas avoti    18
Extract

Secinājumi
Rakstot sava biznesa plāna- “Skaistumkopšanas salons Suntažos”, industrijas analīzi sapratu, ka šī nozare ir ļoti plaša, ar daudz konkurentiem, tomēr manis izvēlētajā reģionā šo konkurentu praktiski nav, bet skaistumkopšanas salons tur ir nepieciešams, jo ne tikai pilsētās dzīvojošie, bet arī lauku rajonos dzīvojošie vēlas izskatīties un justies labi, kā arī ietaupīt savu naudu un laiku.
Šajā nozarē ir augstas iekļūšanas barjeras, jo nepieciešams liels starta kapitāls aprīkojumam, izejvielām un materiāliem, kā arī kvalificēti un uzticami speciālisti, jo viena no barjerām ir tieši klientu klientu pārslēgšanās, jo pārsvarā jau katram ir savs frizieris, manikīra speciālists un kosmetologs, kas var sagādāt grūtības, tomēr nelielais konkurentu skaits šajā reģionā to būtiski atvieglo.
Lai uzņēmums vispār drīkstētu strādāt ir jāizpilda dažādi noteikumi un tiem jābūt stingri ievērotiem.
Šī nozare jau ir diez gan attīstīta un apzināta, tomēr vienmēr ir uz ko tiekties un kur augt, tādēļ ieviešot dažādus jaunievedumus šajā industrijā, tā kļūs vēl labāka un pieņemamāka patērētājiem.
Manuprāt, man ir lielas iespējas izsisties šajā nozarē, kā arī izveidot atpazīstamu un konkurētspējīgu uzņēmumu tuvākajā apkārtnē, jo pieprasījums pēc šāda skaistumkopšanas salona Suntažos nenoliedzami ir.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1345131
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register